Tuesday, December 14, 2010

PleaSe Dont MaKe Me SaD AgaiN & AgaiN...!!!!!


Hancur hatiku mcm tile yang kena ketuk guna tukul or sumthing yang keras....HANCUR BERKECAI...


Mmg dh bkecai ni pon....
rasa kene pijak je ati ni oleh org yg sgt mendengki tu... arghhhhhhhh...kuatkanlah diriku...



Nak menangis air mata darah pon aku dh x mampu... rasa nak melalak je nih...tp nape xle nangis nih...huhuhu.. realitinya aku dh puas menangis agaknya...huhuhu


Jagalah hatiku walau sedikit..janganlah sakiti hatiku lagi... aku seorang yang xkuat tp aku memperlihatkan ketabahan ku d mata org... tolonglah..jgn seksa aku lagi...luka lama masih lagi berbekas.. Ujian apaka ini..


Dh x larat nak tempuhi lagi..close!! shut down!! Muktamad!! Aku kena kuat...jgn tunjuk aku putus asa...


Kenapala ada perempuan sanggup merampas hak milik org?? Apa dia nak sebenarnya.. Kurang Kasih sygkah dia.. sebelum ni mensia2kan dah menjadi kepunyaan org lain terhegeh2 merampas secara kasar.. Moga tuhan memberikan petunjuk..moga dialah jodohku... 

No comments:

Post a Comment