Tuesday, December 14, 2010

JoM KaWen...

Hari-hari dengar cerita member nak kawen..bila plak turn aku erk?..xyah la kawen tunang pun xda bunyi.. teringin jugak nak ada sebuah ikatan yang sah tapi...mcm2 plak yg sedang belaku dlm persekitaran aku... Bersediakah aku?


Teringin dan rasa keseronokkannya mungkin...teringat ngn kata-kata kawan yang dh kawen..."Syiokkk..!!!!,kawen kalo aku tahu bestnyer kawen dari dulu lagi aku kawen..." 
Tapi..mengingatkan diriku nih, aku rasa mcm xmampu jer nak kawen.. aku x sanggup nak sshkan bakal suami ku dgn hantaran yang banyak.. nak beli itu dan ini...buat pinjaman byk2..nanti lepas kawen merana la badan.. tup2x..aku yang kene bayar suma tuh..aiyaa!!!



* tgk tu...RM15000++ baru kira paling murah xpasal2 jadi pmintak sedekah pas kawen...huhuh






Apa yang aku inginkan adala...sebuah perkahwinan yang sederhana dipenuhi dengan sanak saudara dan teman rapat sahaja... simple jer... aku xnk sshkan sapa2..keluarga mahupun keluarga bakal suami.. pas kahwen aku nak anak yang comel cam aku dan baik mcm papanya... hehee...mungkinkah ini terjadi..?? Kita tunggu dan lihat saja yer... 


p/s : Nur Qalesya Batrisya =)

No comments:

Post a Comment