Saturday, February 12, 2011

Siang Bertemu Malam

Siang dan malam..
terpisah dek putaran waktu..
sentiasa ada umpama bulan dan mentari..

erkk...nk wat puisi tp x menjadi~ kene belaja ngn ms.amni nnti~

alkisahnya entri aku mlm nih bukan ape pon...
asyik kene ngomel with my mommy..

"siang..malam..siang...malam...x pandai bosan ka hadap laptop..??"
"dh keje hadap laptop...balik umah pun hadap lagi... cubelah sayang2kn mata tu..."
"bla...bla...bla...pok..pek...pok..pek.................."




gulp!! wat pekak je la...masih gak meniarap atas katil sambil hadap lappy...


bukan addicted la.. tapi inilah duniaku...
bukan ada org pun nak teman p jenjalan...nk p jenjalan pon perlu duit..kene jimat la weii...
kengkawan?? masing2 ada hal sendiri..lgpun rimas la asyik ssh kan org...


lagipun..kawan aku x byk di sini..almklum selama nih aku keluar kota je..yelah belajar jauh2x... kawan2 suma jauh r... so..dh bis blaja..keje..so sorang2 la sini... kazen aku?? sume kazen sama baya dok btenggek ngn laki dorang la..uhuk!! aku sorang je lom sampai seru.. ada pon dh putus tepi jalan...tepi ke tgh erk?? kompius lak...


hurmm...nk lepak pon..nk lepak mana jugak ya.. xde port menarik dah x spt dulu~
dulu slalu g beach!! dok je..tgk laut..rs tenang sket tgk bumi tuhan nih...




kat kepala aku nih...asyik ingat nak p sini jer....
.
.
.
.
.

*gambar nih aku sendiri captured taw..bulan 10/10
tym tuh aku g konvo~

heheee...bukan nak g KLCC laaa...tapi nak p Kuala Lumpur~..
saje je nk enjoy..kt sana leh enjoy..tapi xle hidup lama2 mau tensen dok sana...

memori d KL bersama sidia...oOoppss..dh mula lah....











1 comment:

  1. kamek boring juak kat rumah.. mun nak keluar, padah ngan kamek... hehehehehe.... kamek rajin keluar... boh banyak glk belanja mun nak keluar... =P

    nak tulis puisi senang mun nya lahir dari hati.. selalu dah boleh dah entri kitak jadi puisi.. just pendekkan ayat... hehehe...

    ReplyDelete