Saturday, February 12, 2011

Mengenang Dirimu

rajin lak aku update blog..entah pape dh...bosan kot..xpela..kalau ni je mampu ilang bosan kan... watever...ada aku kesah?!!

tadi entri ckp nk p KL~
mengimbas lak kenangan aku ngn si Dia yang aku syg...
sape x sayang pakwe/suami kan...
heheee....
entahlah nak cakap apa yg aku rasa skrg..aku sendiri x taw..tenang ke x...xtaw la..tp aku masih perlu dia...tapi lagi...teringat dia cakap ptg td tym aku usha2 nk return back~ first tym tuh aku merayu ngn lelaki~ slalu dier je merayu ngn aku..buang ego..aku try~!!! 

Dia cakap:
"sy bukan x syg awk..sy syg sgt2...bukan x nk kite return back..tp awk fikir2lah..sy x sanggup nk wat awk sedih lagi...sy xnk awk terseksa nnti sy... kalau apa2 terjadi nnti..sy x sanggup tgk awk sedih..sampai awk benci sy..."
"sy amik awk secara baik..biarlah sy pulangkan cara baik...sy sendiri syg nk lepaskn awk...tp terpaksa..."

mmm...so?! xtaw den nk cakap ape... luah mati emak telan mati bapak~
nk go on...aku akan terluka...nk putus..aku lak tercari2...wat da hell!!!

*nie dia hadiahkn kat aku tym dier dtg kat country aku..secara mengejut lak tu...mana x nanges aku...rindu taw...lama x jumpa..agak2 5bulan xjumpa....uhuk!!!~

masih lagi tersarung d jari manis...so xde sape dh brani nk kacau aku..coz tgk cincin dua2 belah tangan ade~..ehehee~

aku rindu dia la...rindu sgt2x.... (T_T)m

Aku hanya mendoakan moga jodoh aku ngn dier kuat..seyesss..x sanggup aku nk p carik laki len... aku ckp sayang..aku ckp cinta ngn dier sorang je... bukan sng taw nk luah2 sayang2 luah cinta...stp perkataan tu...terlalu mahal..dan bukan sng jugak aku nk syg org sgt2..dan org tahan ngn ompuan cm aku nih... luar je nampak lembut dalam ganazz ooo...
*kalo x,xla adik aku selalu perli aku rimau~asyik mengaummm je kt umah*


Papa..mama rindu papa sgt2x...masihkan jodoh kita...?? 
Owh tuhan...tolonglah aku..aku mahu dia~ 


No comments:

Post a Comment