Wednesday, March 7, 2012

Kenapa Risau?

Pagi tadi lewat bangun.. mungkin sbb dh beberapa hari tdo dalam kepanasan.. global warming agaknya.. semalam hujan dari petang sampailah ke malam..so sedap la tdo... 


Kesnya.. aku tengok bilik aku dh terang benderang.. bila tgk jam kat hp.. mak aiiii!! dh kol 8.05am! apalagi memang melompat dari katil terus p toilet mandi secepat2nya.. nenek aku yang tengah bekpes kat dapur, just berkata "dah kol 8 dah..." tu jer?!! huhuhu napalah dia x kejutkan aku........ amik je baju yg xyah d iron.. make up sikit.. terus pecut.... lewat jugak la sampai opis.. seb bek ada org baik hati p punch tuk aku... tq! 


lepas pagi yang penuh dgn kecoh.. mata belah kiri lak wat hal.. asyik terkedip2.. aku lak p tekan2.. x sukeeeeeeee!! org cakap kalo mata belah kiri menda x bek blaku kan? ni yang wat aku rsa x sedap hati dan risau........ Tapiiiiiiii....


yang muncul kat kepala aku.. bukan org lain.. tapi my Ex.. napa erk.. asal risau jer.. mesti fikir dia.. kalau hati x sedap je.. mesti fikir dia.. kalau rasa menda tak bek jer.. mesti fikir dia.. dia.. dia.. dan diaaaaaaaaaaaa... xda org len ker? wat aku sentap sorang2.. pa kes lak kan.?! mcm lah laki tu ingat kat aku.. huh! ntah2 dia rilek je memanjang meniti hari kebahagiaan.. aku lak fikir sal dia.. risau x tentu pasal... arghhhhhh.. masih ada rasa syg erk.. opcoz la masih kan...huhuh tapi aku kene fikir gak.. dia sapa aku lak sapa.. plslah... p jauh2 risau x tentu pasal... hurmmm..


x suka.. xsuka dan x suka.. cmne erk nak hilangkan perasaan over caring kat org?! heh~



No comments:

Post a Comment