Tuesday, March 13, 2012

I'm In Love Again!!

Nak tahu tak??...


Aku kan... aku kan... 


aku dah jatuh cinta! seyesly, hatiku bersemangat jer arini.. sesuatu yang membuat aku rasa nak melayang2 jer.. perghh.. hebat nyer penangan cinta nih...  aku xtaw dh.. aku dh x sabar dh.. satu perasaan yang aku rasa nak cepatkan jer... aku x sabar!! pheww..ganas kan bunyinya...huhuhu...kiutnyer dia... X sangka dalam masa seminit! hatiku dh jatuh cinta dengan.....
:
:
:
:
:

:
:
:
:
:

:
:
:
:
:


:
:
:
:
:


:
:
:
:
:

:
:
:
:
:

Tadaaaaaa!!!! Kiut kan dia?

Pasnih aku nak p carik kain felt nih...*baru jer taw jenis kain nih* dan nak p carik butang2 comel, pastu nak belajar jahit sendiri...

N last harus kamu..kamu dan kamu yang akan sy bagi sebagai gift jika dh siap nanti keyh!!

Sekurang2nya masa ku nanti terisi dgn hobi yang comel ni kan... hurmm!! owh yeah!! tetiba rasa semangat dgn cinta baru... heheheee






No comments:

Post a Comment