Tuesday, March 13, 2012

Aku Berkenan Tapi....

Wink! Wink! Wink!


Yupss aku terkenan dan berkenan dgn kamu.. cuma....... antara kita jauh sgt! seyes kamu baik, kamu mungkin seorang yang mampu mendidik.. menegur... or apa saja... Kamu nak taw satu rahsia... kamulah lelaki pertama wat aku tergamam tym mula2 1st day masuk kelas tym study dulu  sbb muka ko cm adik aku.. senyum ko... mmg cam adik aku.. tapi tym tuh aku fikir.. suma org da kapel kan.. just ignore je lah perasaan just anggap ko sbg org yg aku kagum seket ler.. seket jer.. gurlp!


Dulu, dlm kelas suma kecoh ckp ko nak usha aku..tapi ko rapat ngan member rapat aku jugak...  aku ignore jugak... then org mula gosip ko n member rapat aku tu.. tp aku taw korang kawan jer.. sbb member rapat ku tu ada pakwe..xkan x setia kot..apapun aku percaya lah suma tu.. aku pun anggap je ko as a fwen gak...


Member rapat aku tu jugak la aturkan jodoh ku dgn my Ex.. dan aku mula terima my Ex seadaanya sbb ko pun cm xde respon apa2 kat aku kan.... just rajin jer mengomen dan mengechat  kat friendster, ym, FB n gtalk... yups..fren n owez b fren....


Tiap kali nak g dating ngan pakwe.. ko ngan member rapat aku tu jugak la org yang tolong anta n amik aku kat bus stand... so antara kita mmg xda rahsia pon.. aku da pakwe n ko pun da makwe gak kot walau aku x taw siapa... Nak taw.. my Ex paling jeles ngan ko...... hehehe.. walau kawan pun dia jeles sgt.. tapi sbg teman dia aku gtaw jugak yang antara kita hanya teman.. hmm teringat zaman2 dulu... 


Sbnrnya terlalu banyak cerita aku nk gtaw... ko jugakla kawan lelaki yg taw keadaan aku d tinggalkan my Ex.. cerita my Ex kawen pun ko taw... mungkin ko lebih taw... hmmm... sekarang, gurauan kamu semakin pelik.. asyik nak ajak kawen, asyik mcm nak proposed... tp aku keliru ianya gurauan atau betul2x.. xnk jugak mcm perasan kan.. biasala org suka tol nak bgurau hal2 sensitip bgini... aku try anggap suma tu hanyalah gurauan sbb xnk mengharap lebih2x... aku boleh jer layan ko selama ni, tapi sbb aku xnk mainkan perasaan org lah aku asyik menyepikan diri.. memencilkan diri dari terlalu all out depan org.... aku xnk jugak jadikan kamu tmpt aku hilangkan perasaanku yang mengunung kat My Ex... cinta pada my Ex mungkin xda sayang tu mungkin belom hilang.. xsalah kot syg pada org yang kita pernah syg sgt kan.. mungkin syg sebagai teman..........


Hurmm... xnk cakap apa2... kalaulah aku jumpa lelaki spt kamu..iAllah aku akan terima.. dan dgn rendah dirinya aku rasa...banyak lagi perempuan lain yang layak untuk kamu...huhuhu


















No comments:

Post a Comment