Sunday, February 12, 2012

Rasa Lain

Adakalanya ALLAH memberi sebelum sempat kita menadah tangan, kerana DIA tahu apa yang kita inginkan. Adakalanya DIA mengambil sebelum DIA memberitahu, kerana DIA lebih tahu apa yang terbaik untuk kita. Adakalanya DIA sedang menguji tanpa kita sedari, maka DIA anugerahkan akal untuk berfikir, memilih jalan terbaik.


Hati ini sungguh unik. Penciptaanya untuk seluruh jasad merasai nilai cinta, kecewa dan perasaan yang sukar diungkap dengan kata-kata..

Dengan hati inilah juga seorang ibu dapat meneka gerak zahir dan batin anaknya, seorang guru menilai anak muridnya, seorang kekasih merindui pasangannya..juga, seorang hamba tunduk patuh pada PENCIPTANYA.

Percayakah anda, jika hati kita sudah menyelami dan mencintai seseorang sepenuh hati, kita dapat rasa apa yang si dia rasa? Sama ada dia juga mencintai kita sepenuh hati atau masih meragui rasa hatinya sendiri.."Terasa ada sesuatu.."

# Hargailah cinta, kerana terlalu sukar mencari hati suci menyerahkan cinta hati semata-mata untuk kau bahagia wlpn bukan bersamanya..
 





sebenarnya..arini aku rasa lain jer.. entahlah.. mungkin sbb dgr berita yang bini exs aku p jumpa my exs secara mendadak d KL.. hurmm.. aku malas nak fikir.. nak ignore pun boley jer.. tp mesti ada2 jer menda yang tertangkap d kepala nih... aku x heran pun.. tapi entah napa aku rasa x sedap hati.. pelikkan? hal dorang tapi aku plak yang lebih2 x sedap hati...


Mungkin sbb aku xnk barang2 pemberianku yang masih disimpan ex ku sebelum nih d lihat leh bini dia.. yelah ati manusia manalah kita taw.. aku dh berapa kali mintak.. tp dia xnk.. dia masih jugak nak simpan.. degil punya laki! yang sakit nya aku nnti.. walaupun aku dh warning ngan ex ku suruh dia simpan gmbr ku elok2 kalo masih nak simpan... kalau ppuan tu ganggu aku.. tgk lah apa aku mampu buat... aku xnk lembik lagi cm dulu2... 


sebelum nih, bini dia pernah kol aku... walaweyy.. ati x tenang ker sbb dh rampas milik org...?? tolong lah.. aku bukan jenis ppuan nak merayu nak mengemis lagi yer.. cukupla.. aku dh sedaya upaya dulu mempertahankan segala2nya.. dh org xnak ngan kita.. wat apa aku nak menjatuhkan maruah diri lagi nak mengemis cinta lagi... cukupla dulu...apa aku dapat? kecewa adala... dh korang kawen... aku xnk ada kaitan dgn korang suma dh sebenarnya.. lebih2 lagi dgn ppuan tu... sakit d hati ssh nak baik.. maafkan mmg sng, nak melupa bukan sng... tp korang masih jugak ganggu hdup aku... mmg xle biarkan aku aman ker apa... napalah tuhan uji aku lagi dgn kewujudan korang nih...  


rasa nak p jauh2... benci nya ngan dorang!!! 





No comments:

Post a Comment