Thursday, February 9, 2012

Jangan BERMANJA pada yang TAK HALAL

Pagi tadi jalan2 kat facebook jumpalah status PAKAR DIARI HATI.. mmg la ada lagi ayat dia selain aku guna sbg tajuk post ni.. cuma aku tertarik sgt2 dgn word Jangan Bermanja pada yang Tak Halal... Seyes! aku mmg terasa... yelah.. teringat tym kapel...malah dgn kawan tapi mesra pun..kadang2 x lari dari nak bermanja.. eh! manja la sgt kan.. ke gedik! Ooopss..aku bukan gedik! Biasalah ppuan kadang2 termanja plak kan.. xnak lah menjelaskan lebih2 sal tajuk entri nih..cuma kata2 ni harus aku simpan tuk diri sendiri tuk jadi peringatan..SELAGI X HALAL...no more MANJA keyh... jangan nak gedik2x.. tym kapel try jaga batasan! dats y aku xnk dh kapel2...kawen terus selamat segala2nya.. hmmm kalau cita sal kawen.. rs mungkin ke x aku kawen erk... entahla..xda mood nak kawen.. eh! leh plak cakap cmni kan.. tup2x esok sampai seru terus kawen..matilaaaaa..huhuhuhu




p/s:  I'm easily inspired, when I hear a powerful message it motivates me to better myself. 


No comments:

Post a Comment