Thursday, January 12, 2012

Ter Miss plak!

amaigadd... wat happen to me.. that y, aku suka selongkar folder gambar lam laptop nih.. Niat nak carik picture sendiri nak edit.. bukak album tym konvo 2010..terjumpa plak gambar my Ex ngn my family.. sentap seketika..
Bukankah aku dh letak gambar dia dalam satu folder khas yang pasti aku xkn bukak wat selama2nya.. tetiba plak tercicir satu.. kan! dh tgk muka dia... uwaaaaaaaaa....!!! rindu lagi laaaaaa...

Sabar lah wahai hati, jangan ko rindu pada lelaki yang bukan milik ko lagi... tolonglah... sabar yerrr....



I'm scared of looking at you because the more i do, the more i fall in love with you.

psst : Aku dh maafkan dia, tapi satu jak aku pinta, aku xnk ada kaitan ada terhubung dgn dia di masa hadapan walau sekuman mana pun... sbb aku xnk jatuh cinta pada org yang salah lagi.. menyayangi org yang membuatkan aku lebih banyak menangis dan sedih.. cukupla dulu,. skrg tahun baru dgn kehidupan baru yang lebih baik.. Rindu...... aku xmampu bendung, kalau hadir dalam mimpi pun, hati aku dh x keruan, apatah lagi jumpa hidup2 depan mata.. mau pengsan... huhuhuhuhu :) okeyh! No More Sentap... Sentap kejap jer... uhuk!

No comments:

Post a Comment