Thursday, January 19, 2012

Cam x best jer

Harini rasa cam x best sgt2x.. bukan sbb apapun... tapi sesuatu yang dtg tiba2 kat hati..then kita rasa x sedap hati... pernah kan kamu rs cmtu? seolah2 menandakan sesuatu yang x bek berlaku...


Sejak malam td, kehadiran sekor lalat kat dalam bilik wat aku hairan sgt2.. yelah, xpernah2 ada lalat, tetiba je berterbangan kat dalam bilik... mcm org dulu2 cakap, kalau spesis lalat or langau masuk umah bukan pada waktu yang biasa... mesti ada menda x bek berlaku atau ada org meninggal.. xtawla kebenarannya.. biasalahkan cakap2 org.. tp walau cakap2 jer..still wat hati cm x keruan... p aku still try wat donno lah...

Mlm td jugak aku mimpikan exs aku, napelah asyik mimpikan dia.. aku rasa cm selalu plak mimpikan dia.. kenapa yer? rindu?? x jugak... kalau boleh aku nak elak mimpi dia.. wat hati aku rs x suka sgt2x.. Dalam mimpi, aku tgk air muka kebahagiaan.. tolonglh kan..xpayah lah nak wat sakit hati aku dlm mimpi jugak... tawlah bahagia.. gila x bahagia kan?! haish! nauzubillah, hilangkanlah rasa sayang dan benci hati pada insan itu... biarlah dia hilang terus tanpa aku ketahui sapa dirinya... 



Don't let the sadness from the past or the fear of the future rob you of the happiness of the present.

No comments:

Post a Comment