Monday, January 30, 2012

berlagak cooL utk menutup sgala perasaan

Yups! wat diri nampak cool utk menghilangkan segala perasaan yang terbit dan ada... Kadang2 rasa syukur sgt.. lebih baik begini dari ada perhubungan.. kalau dibiarkan mau aku merana jiwa dan raga... Skrg rasa lebih baik dari hari sebelumnya.. walau ku sedar.. hati ni xdpt menipu tapi harus bijak mengawal segala perasaan dan cepat2 ignore jika kepala hotak ni teringat akan dia..

Try fikirkan yang x baik ttg dia.. kalo ingat tang baik opcoz gelora d jiwa berlaku...kan?! Harus kuatkan semangat! Harus bersyukur sgt2 dgn ketentuan Tuhan.. Mmg ppuan baik tuk laki baik, dan ppuan jahat tuk laki jahat.. Aku xnk la jd jahat sbb aku xnk dpt lelaki jahat... aku xnk merasa sedih lagi.. xnak merasa d tipu lagi.. AKu xla jugak nak menyalahkan 100% kesalahan pada ex aku, si S tu... cuma keadaan yang berlaku antara kami membuatkan aku rasa terkilan d buatnya... entahlah ssh dh skrg nak percaya laki d luar sana.. tp aku harap kalau tuhan nak bukakkan.. biarlah dgn lelaki yang baik... 



There's always a little pain behind every "it's ok"

No comments:

Post a Comment