Sunday, January 29, 2012

Bagilah Semangat Utkku..

Serius! aku letih dan penat! penat bukan sbb banyak kerja.. tapi jiwa ku penat...
Tolonglah S jangan ganggu aku... Aku pun x faham kenapa dan mengapa kau datang lagi setelah kau buang aku dulu.. dan aku masih simpan mesej dari kau sendiri menyuruhku aku tidak menganggu mu.. Tapi kenapa plak kau yang ganggu hidup aku setelah aku mendapat ketenangan ni.. Ujian apalagi sekrang Ya Allah?? Aku lemah dan hampir nak putus asa... 


S,
Kau datang tanpa d undang.. kau sedar x kau telah menyakiti hatiku terlampau banyak! kau ingat aku x da perasaan ke apa? kau ingat hatiku hati BATU? kau ingat aku xpernah rasa sedih? Menangis? Kecewa? Eee.. kau wat aku rasa geram terlampau taw x? 


S, 
Bila aku tanya mengapa kau mencari.. simple je jwpn kau.. KAU RINDU??!!!! selama ni aku mencari kau.. kau hilang tanpa dikesan..  sebelum kawen pon kau carik aku! Kau ingat aku xda perasaan ka apa?? Tolong jangan uji perasaan aku S... jangan sekali2 uji!!!! aku x kuat! tapi aku memaksa diri aku tuk menjadi kuat.. Kenapalah kau ni sebagai lelaki yang PENGECUT dan X PERNAH NAK FAHAM APA ORG RASA.. kalau engkau d tempat aku... baru kau taw apa aku rasa S...


S,
Mmg aku masih syg.. tp pls lah.. aku bukan ppuan terdesak nak amik laki org... mmg aku masih syg sgt... even menjadi kawan pun aku x sudi... bukan sbb xnk.. sbb aku ada rasa syg.. aku xnk kau jd laki PENIPU kepada istri.. LELAKI x setia...dayus!! Aku lagi xnk kau wat silap! Kalau aku ni bukan ppuan.. tapi BETINA mmg aku akan wat cm tu.. mmg aku sedaya upaya merampas balik hak aku yang telah dirampas! biar bini ko rasa apa aku rasa bila dulu dia ganggu aku dan kau! aku boleh jak S.. aku boleh buat camtu... Biar padan muka bini ko dan rasa mcm mana aku rasa bila hak dan kepunyaan kita dirampas dan diambil.. Tapi aku bukan begitu.. aku bukan BETINA.. sbb aku perempuan.. sbb aku taw hukum karma.. sbb aku tahu stp apa kita buat akan dpt balasan..SETIMPAL!!!! Aku da keluarga.. aku xnk menjatuhkan maruah keluarga dgn buat menda x baik! Merosak rumah tangga org??! TIDAK!!! sbb aku xnk bila aku kawen.. SUAMI aku akan buat menda yang sama mcm ko.... Kadang2 aku rasa syukur sgt... sbb aku x dtakdirkan tuk kau.. entah2 bila aku kawen dgn ko, TAK MUSTAHIL kau akan buat menda yang sama dgn aku.. pasti kau akan berurusan dgn ppuan tu jugak kan... WAHAI LELAKI... aku taw.. hatimu mmg kepunyaan byk wanita.. sbb tu kau boleh kawen 4..!!! aku x salahkan kau.. tapi janganlah menipu diri sendiri... jangan menipu banyak hati.. jangan sakiti banyak hati.. cukuplah hatiku ni yang x terubat!!!




tolong lah faham... kau ingat suma menda adalah mudah! kau x faham ker...?? Ya Allah.. kenapalah dia hadir lagi.... Aku minta maaf S, aku mesti bkeras skrg! kalau aku alpa, aku mungkin hanyut dgn perasaan aku yang masih mengunung dan mengingati kau.. aku cuba memaafkan kau tapi maafkan aku bila aku x bisa melupakan SETIAP MENDA YANG KAU BUAT AKU SAKIT! aku xakan lupakan sampai bila... mmg aku sedar dan taw.. kau mmg SGT memahami aku.. sbb tu kau datang lagi.. kau taw aku ssh nak MARAH.. kau taw aku mudah MEMAAFKAN dan MENERIMA kamu... tapi aku xnk lemah lagi.. aku xnk kalah lagi... Biarlah aku pergi.. biarlah aku pergi jauh2 dr kamu... tolonglah lepaskan aku.... 


Aku sedih, sedih sbb dgn terpaksa aku pergi meninggalkan kamu... sedih sbb aku ada rasa syg sgt kat kau... Tapi aku MESTI pergi... aku xnk huru harakan keadaan yang dh tenang.. xpala, biarlah kau bahagia dgn pilihan kamu dan keluargamu.. Aku cuba tuk redha... Aku cuba.. AKu pun manusia biasa x lari dari wat silap.. aku pun ada hati dan perasaan... 


Aku xtaw samada kau taw ke x kewujudan blog nih sbb rasanya dulu kau taw akan kewujudan blog nih, xtawla kau masih ingat ke x.... andaikatalah kau melihat apa aku tulis.. aku harap SGT2 kau faham apa perasaan kecewa yang aku lalui.. fahamilah aku walau sedikit.. Aku taw, entah2 kau buat2 x faham.. kau cuba tuk melawan takdir... sudahlah S, ada sbb kenapa Allah x jodohkan kita bersama... pasti ada sebab.. andai ada pun jodoh kita nanti.. syukurlah.. Sbb ianya bpihak pada kita... Aku x mampu membenci mu.. sbb xmustahil satu hari nanti Allah pertemukan kita lagi... Aku hanya ingin jalani kehidupan ini dgn aman... dgn aman dan tenang...


Aku nak tenang...... 






The harder u try to forget a person, the longer u remember them. So just move on & eventually they'll fade away.

No comments:

Post a Comment