Sunday, July 10, 2011

Bertanya

Tgh chat ngn member tym sekolah dulu..Miera..
ari mggu lepas dier jemput tuk majlis pertunangan...
tp x dpt pegi, ada keja dan aku xdapat nak p sbb jauh la sangat2..


sorang demi sorang bertanya ttg aku dan kamu..apa harus aku jawab??


aku hanya mmpu jawab kalau ada jodoh..itu saja kemampuan ku tuk berkata2 skrg....


hmm..mggu nih dia dtg sana jumpa kamu kan... =.=!seyes x suka!! aku jeles~ arghh..bersabar..aku pasti akan melupakannya...






p/s:Jealousy is a sign that you really don't wanna lose that person...When I smile or laugh it doesn't mean I'm 100% happy.


p/s:First dates are awkward; First kisses are heavenly; First love is irreplaceable; First heartbreaks are unforgettable.


p/s: Sejauh mana mampu kita bertahan x menghubungi satu sama lain.. dalam hati sebak dan sesak rasanya nak bernafas...Tp aku kena bertahan, aku kena belajar tuk melupakan.... *sad

No comments:

Post a Comment