Thursday, December 15, 2011

Kerja Lagi

Fuhh penat sesangat.. penuh dgn task2 baru.. dgn pengalaman baru..
pagi tadi ada meeting.. mcm2 lah isu kuar.. yg paling best job scope aku pun apalagi.. bertambah dan terus bertambah... penat? penat dalaman ku rasa.. otak kadang2 rasa stuck..
bila disuruh terlibat dgn kerja yg bukan bidang..makin aku rs stuck.. apatah lagi dgn bidang sendiri pun aku dh nek sawan handle.. keja oo keja.. kalo gaji setimpal dgn keja aku rs.. mungkin aku senang sikit kot.. tapi ini tak.. keja bertambah gaji menciput.. setahun lebih bkerja.. xmampu nak beli keta sendiri.. nak beli boleh.. tapiiiii.. aku xnk mcm org sesak.. sikit2 xda duit.. biar duit ada dan cukup! aku rasa aku belom kuat nak beli kete wat ms skrg yang belom cukup stabil.. haiyakkk!! 


Org len rezeki dh dtg bgolek.. rezeki aku mungkin lagi tahap mengensot..pastuh merangkak then berlariiii.. lambat lagi nak nanti rezeki berlari ke arah aku.. Sabar je lah.. sambil mengurut dada... saiz badan dh besar..KG apatah lagi.. bertambah dr satu angka ke satu angka.. banyak senang ke banyak stress.. aku pun x taw.. 


Misi 2012.. setiap pekerja dgn task yang banyak.. kesiann.. masing2 mengeluh dan menahan kesabaran yang sudah d pagar batas.. hurmm.. Kadang-kadang rasa nak nangis pun ya.. tapi wat kuat2 semangat je lah..walau hampir nak meroyan hadap kerja melambak.. arghhh.. rasa nak bercuti pun ada..tp cuti aku kompom xkene approve..haiyakk!! lagi2 mengurut dada... 


jangan sampai aku pengsan!! xde sapa nak angkat..huhuhuhu


pssttt::Don't act like everything is fine if it's not...it's okay to fall apart every once in a while.

No comments:

Post a Comment