Sunday, December 18, 2011

Dah Kena Timbun

Pagi2 dh hilang mood.. task bertimbun2.. sorang bg ini sorang bagi itu.. weii ingt aku nih assistant korang ke korang nak push aku cmni.. korang ke yang bg gaji kat aku.. tolonglahhh!! keje sendiri wat sendiri laaaaaa.....!!!! kan best kalo leh jerit kuat2 depan dorang dgn ayat cmnih.. ni hanya jeritan batinku layaknya...


Tenat ku rasakan dgn handle bende cmnih.. aku rasa terbeban dh!! dulu keje banyak tapi aku leh handle.. bila part handle keje org yang xreti aku nk mula dr mana..itu mengundang stress!! dgn atas meja aku bertimbun dgn incoming task! fail2 lagi.. email lagi.. arghhhh!! stress weii..mengundang kematian cmni kalo lama sgt...

rasa nak menangis dan marah je bila keje cmni.. dorang ni dh terlampau sgt d bg muka.. Ya Tuhanku bilalah aku nak lari dr tempat keje nih.. bilalah rezeki aku dtg ni.. sedih betol mengenang nasib sendiri nih.. ker malang sgt aku?? omaigadd!! kuatkan iman je lah...
rasa nak lari pun ada je aku rs skrg... tolong...sape lah nak tolong aku ni wat keje... permanent staff suma cuti!! arghh tensen nyer..suma lariiii... x pasal2 aku resign 24jam! 




No comments:

Post a Comment