Monday, December 26, 2011

Arghh.. Gigi Punya Pasal

Rasa nak nangis pun ada... sakit rupanya menangung sakit gigi kan.. effect sampai kat urat kepala.. menahan je nih.. kalau ada pencungkil gigi memang siap la gigi berlubang tu aku korek dalam2x... arghhhh...






Seminggu yang lalu aku hairan wat happen la aku selalu sangat pening kepala sebelah kiri.. urat macam tegang semacam jer... ingat kan stress ke apa ke.. ari sabtu lepas.. aku rs denyut2 je kat GIGI!!! aku p la teropong guna cermin compact powder dengan satu batang pencungkil gigi.. telek punya telek.. aku jumpa dua lubang.. eh..gigi bongsu aku da lobang plak.. huhuhuh... kedua2 belah plak tu.. dhla pertumbuhan gigi bongsu x sempurna.. maksudnya belum lagi tumbuh sepenuhnya... alahaiiii.. sakitnya... masok minggu nih, dh nak masuk 2 minggu kepala aku pening... huhuhuh... nak p jumpa doktor pun leh teragak2 nak jimat duit?? nk p klinik kerajaan teringat plak ngn prosedur yang lambat... lagi wat aku rs nak menangis... 


Terasa cam budak2 je, men sakit gigi..siap gigi blubang plak tu.. kalo gigi hilang lagi lah..naya.. hilang terus keCUTEan..dari xda kiut terus ilang camtu jer.. omaigadd!! xle blah..


AKu rasa ni la first tym gigi aku sakit gara2 lubang... sebelum nih xda.. huhuhu penuaan kot.. ker kalsium kurang... nak kata x gosok gigi... memang gosok gigi... ='(


Harus aku amik cuti dan wat tampalan gigi sebelum menjadi parah!! selama nih dgr je org merungut sakit gigi.. Nah! skrg my turn plak... uwaaaaaaaaaaaaaaaaa!! makkkk 


p/s: Buat adik-adikku....... 



No comments:

Post a Comment