Tuesday, October 11, 2011

Kebenaran Pahit Ku Telan

kenyataan dan kebenaran yg pahit mmg sukar nak di terima..tapi itulah yang harus aku pelajari..
syukur padaMu atas petunjuk dan kata hati yang kuat Ya Allah.. skurang2nya kesedihan dan pahit yg dirasa masih mampu aku lalui... 


terima kasih wat nurul, walaupun hanya skali berjumpa...iAllah aku percaya akan dia... 
hari ni aku kuatkn ati tebalkn muka p masuk dalam chat box nurul, sedara kepada exs aku...


Alhamdulillah, aku dpt tahu serba sedikit ttg dia..skurang2nya aku taw aku ni xlah d tipu sgt..hakikatnya dia dalam keadaan tersepit.... pilihan keluarga, backup keluarga yg kuat.... dan aku bukanlah pilihan keluarganya.....bukan pilihan kakak-kakaknya...adiknya pernah terima aku sblm ni.... aku kadang2 hairan melihat kakak spt itu... sanggup korbankn kebahagian adik tuk diri sendiri... maaf andai kata terlalu kasar... aku taw kedua2 kakaknya berkahwin dgn org jauh... dia sbg ank laki sulung dalam keluarga walau bkerja jauh terpaksa la terima pilihan keluarga dgn bekas teman wanitanya..mungkin kita fikir sng tuk dia menjaga ibu nya yang dh tua....


hmmm..kesian pun ada kt dia...kakak dan adik hdup dgn pilihan sendiri..dia..mungkin dia dh mampu terima ppuan tu jugak kot...almklum bekas teman wanita...dicucuk2 dgn memori lama pasti akan bersemi dan bercambah lagi cinta kan...


xpalah, aku redha..redha jika ini hidupku..utk kamu...SELAMAT PENGANTIN BARU...


iAllah...aku kan kuat...aku kan tabah...sedih mmg sedih skurang2nya..ada menda mampu wat aku tersenyum...


"No matter how good or bad you think life is, wake up each day and be thankful for life. Someone somewhere else is fighting to survive~♥"



No comments:

Post a Comment