Sunday, October 16, 2011

Kebenaran Lagi

Alhamdulillah..sejak sekian lama, baru dia menelefon ku..dgn no baru.. dia beritahu yg dia akan kahwin 11.11.11 tahun ni... dgn pilihan keluarga sekaligus pilihan dia jugak..


tenang setenangnya aku menjawab pangilan..xda perasaan..perasaan kosong..mungkin hati ini telah mati secara perlahan-lahan.. 


dia mintak maaf sbb menghilangkn diri..tanpa pesan, sbb xda kekuatan nak beritahu..dan dia beritahu cukupla aku tahu bahawa dia akan kahwin bulan depan..apa2 jua alasan xperlu! okey.. aku hanya mengiyakan... seyesly hatiku kosong.. mungkin terlampau sedih..


aku x taw dh nak jawab apa nak kata apa... hmm..moga dia bahagia je kan.. Aku? iAllah..aku akan teruskan hidup ni.. byk lagi org d luar sana ssh.. byk lagi yang sengsara..aku x boleh putus asa.. sblm ni dia tingalkn aku tanpa pesan..skrg biarlah aku bw diri jauh2 dr dia.. walaupun dia bgtaw bakal isteri dia taw aku dan dia masih rapat..cukupla... aku xnk d anggap perampas...xnk d anggap org ketiga.. walaupun hak aku yg d rampas.. keadaan memperlihatkn aku menjadi org ketiga...


aku mesti kuat! kuat hadapi suma ni.. doakan aku ya.. kawan2ku.. aku mungkin x mampu bercerita lagi ttg itu..andai kamu bc blog ni..harap kamu faham ya.. apapun doakan aku kuat! amin- ya rabb~

No comments:

Post a Comment