Wednesday, October 5, 2011

Hilang

Hilang... itu yang aku rasakan..
entah kemana dia menghilang tanpa berita.. sukar ku jejak..
habis semua kawan, sedara mara aku selidik..tp x menemukan jwpnnya..
mmg aku xda contact dia dh..tp kalau bole xnk la dia hilang terus tanpa kata2 terakhir.. adakah menda ni merunsingkan hari2 ku dan membuatkn aku x boleh tdur? aku renung2..x jugak..aku dh x mencari dia..rindu ku pun kurang....tp aku xnk dia hilang.. boleh ke camtu? Teringat dgn lagu yang dulu....

Que Sera..Sera....

When I was just a little girl
I asked my mother what will I be
Will I be pretty, will I be rich
Here’s what she said to me
*Que sera, sera
Whatever will be, will be
The future’s not ours to see
Que sera, sera
What will be, will be
When I grew up and fell in love
I asked my sweetheart what lies ahead
Will we have rainbows day after day
Here’s what my sweetheart said
(Repeat *)
Now I have children of my own
They asked their mother what will I be
Will I be handsome, will I be rich
I tell them tenderly
p/s : Awak walau apa pun terjadi dan dimana jugak awk berada... sy disini ada.. bukan tuk menyayangi awak atau mencintai awk lagi..tp sy nak awk tahu sy ada di sini...dimana ada d hati awk... Cinta Pertama xmudah d lupakan kan? mungkin satu hari nanti sy akan jumpa org lain..tp sy akan igt awk sbb mengajar erti Cinta.. dan seharusnya bagaimana menjaga cinta sehingga ianya x lari dari kita.. Awak, sy doakan awk baik2 jak di sana ya.. i will miss u..miss n love u for u only for when first tym i met u....

No comments:

Post a Comment