Monday, September 26, 2011

Hari Ni Hari Dia

27 September 19**


Tarikh keramat yang aku ingat sampai bila2.. dan menjadi kewajipan kepada diriku bila tarikh ini tiba dgn memberi warna-warna indah dan penuh kejutan.. sesunguhnya dulu tarikh ni menjadi hari yang dinantikan buat dia dari aku... Itu dulu.. bukan sekarang..


Sejak malam tdi..sibukkan diri buat mcm2 kerja.. fon pun x dihiraukan sgt2... dan malam tdi sejak jam 1200am aku tak la tidur lena.. seolah2 sudah menjadi kewajipan dan automatik wat diriku bangun dan wish burfday tuk dia... tapi suma tu aku tanam jauh2 dalam hatiku.. sumanya dah tamat.. tiada lagi ungkapan kata2 tersebut.. tiap detik aku tersedar.. tersedar dan tersedar.. dan kepala aku pun dh mcm meremind kt aku yg hari ni hari jadi dia.. padahal aku xda pasang pon reminder kat fon.. OMG.. sudah2lah...


Dari jauh aku kirimkan salam:


"Selamat Hari Jadi Awak.. Moga Segala Impian Awak Tercapai, Moga Awak Baik2 Jak dan Bahagia Bersama Insan Yang Awak Pilih.."


Aku?? :) Tersenyum yang hanya aku sendiri mampu huraikan.. xpalah, dh jodoh dia.. sedaya upaya tuk pasrah dan redha.. IAllah.. tuk terima yang lain, Biarlah luka dihati baik2 dulu.. bukan senang nak terima org lain setelah apa yang berlaku.. Enjoy dulu lah..wat yang terbaik dan capai segala impian yang dulu hanya dalam waiting list.. lunaskan segalanya..hiks!


# utk diriku yang paling aku syg.. jgn sedih2..stp org dalam dunia sentiasa d uji.. percayalah..mungkin ada hikmah terbesar nnti.. 


# Hmm..x sabar nak p holiday..!!! nak bawa diri..tenangkan diri.. Tp..kenapa aku pilih tempat tu..tempat yg penuh dgn kenangan.. hurmmmm....





# Nekad!Melupakan kamu dan membuang kamu jauh2 dr kenangan lalu.. Maafkan aku jika kejam membuang semua kenangan..sebab luka ini masih parah... =)

No comments:

Post a Comment