Sunday, July 31, 2011

Xda Niat Lelebih

Kalau org tanya aku, kenapa aku wat blog... aku hanya mmpu cakap.. inilah tmpat aku meluah dr aku meluah dgn org... sbb aku x suka nk luah2 ngn org..erk!! aku wat blog ni pun..xda sapa yg taw sapa aku sebenar.. mungkin ada yg taw siapa aku sbnar..tp xramai...


mungkin sbb sikap ku pemendam..aku simpan semuanya aku luahkan bila tiba masanya.. bila dh keluar bila tiba masanya..pasti sakit telinga yang mendengar kan..?? segala2 d simpan menjadi nanah.. menjadi luka terdalam yg xda ubatnya...aku x suka nak wat org kecik ati..aku x suka nak wat dendam kt org..aku x suka nak jahatkan org..padahal ramai je yg suka nk jahatkn aku... kite wat baik org ttp tgk kita salah kan...nk puaskan hati dorang..mmg xle d puaskn pun... so inilah caraku..caraku melayan jiwa sentap ke, jiwa panas ke, jiwa nak menjiwang ker, apa2 je lah....huhuhu


xda niat pun nak menjaja cerita peribadi ke apa ker...sbb xsuka jugak nak aibkan org dan aib diri sendiri apatah lagikan... pastuh xda niat jugak nak suh byk org follow...huhuhuhu...sape nk follow, follow jer..sy x halang pun... mana taw mungkin antara kita mempunyai cerita yang sama yg boleh d jadikan sempadan tuk masa dpn dan yg baik jd tauladan.... 



Behind my smile is a million tears you'll never see.


apa yang aku belajar adalah sedaya upaya utk Forgive and forget. Not revenge and regret.


pesanan aku buat semua org yg bsedih yg menghadapi dugaanNya;


Don't cry over the past, it's gone. Don't stress about the future, it hasn't arrived. Live in the present and make it beautiful.

moga kita sama2 hidup dgn aman damai, berbahagia d samping insan2 yg kita sayang..stp apa yg berlaku pasti ada sebab dan semuanya adalah rahsia Tuhan..

No comments:

Post a Comment