Sunday, June 26, 2011

Risau dan hairan...

wah..rajin sungguh apdet blog...kan..kan..kan...dalam satu ari dh berapa post aku apdet tuk bulan jun nih..padahal baru jer nak mengapdetkan diri...tym genting2 suka sgt nak apdet..pa kes plak kan...lantak kau lah....


keje?? akuu rs aku x da keje lsg nih...task pon lsg xda...orgg x bagi ker mmg xde task tuk aku??
ntahla...risau gak ye la...org len busy jer memanjang siapkan projek aku?? nan adoooo...duk menghadap pc..*skrg pinjam lappy org..huhuh sedeh x?*


seyes..aku risau nih..ker org wat2 diri busy tuk elak keje melambak...but..aku try wat2 keje..tp mmg xde weiii..mmg xde keje nih..meh pas kat aku sket..huhuhu dulu2...pantang tgk aku..bos kompom pangil2...melambak2 keje d bagi..tp aku suka gak la..kengkadang tensen weii baru setel satu dh da satu g keje....p try to be profesional je la....


tapi aher2 nih...aku hairan la jugak...bos dh x pangil aku dh...kalo de keje...sian kt colleague aku si Su..asyik dier je kene hambat ngn keje...ke ada org sabatoj aku ckp aku x elok erk...sbb tu bos dh x kasi keje...erk??? fikiran iblis dan setan meneraawang dh d fikiran aku...


syok mmg syok xde keje lsg..hampir  mggu nih aku dok santai je...ke projek xde yg masok dh... haishh..risau plak kan duk goyang kaki...org len busy kan main.... xnk la org ckp sal kite bukan2...ckp kite x wat keje.. ke apa ke...huhu...ssh nyer nak puaskan ati org....


xpela wahai hati, kalo da rezki ada la...seyes!!! aku nk cr keja yg ttp dan mantap...sengkek dan sesak kalo asyik stay lama2 kt sini...kawen pun xkan dpt kalo memanjang keje camgini...huhuh 


kawen??? risau2x...akuu risau....hahahhahaaa



No comments:

Post a Comment