Tuesday, March 29, 2011

Xda Kepastian

semalam seperti biasa wat follow up dgn doktor... Dr.Dahlia...cantik manis rupanya...tup2 sama baya aku.. hek2x...

mula2 dgn pertanyaan demi pertanyaan spt biasa aku berjumpa..."bagaimana?" "dah ada perubahan?"

aku hanya mengiyakan.... dan kami pun discuss ttg keputusan sampel..

aku: Dr, mcmmana dgn ujian aritu...ada apa2 ke?

Dr: Darah okey, pastu sampel satu lagi menunjukkan tidak ada apa2... *muka doktor tu kelihatan mcm hairan, sbb ms aku jumpa menda tu mcm parah....tp bila wat ujian menda tu x menunjukkan apa2 punca dan penyakit...mungkinkah???*

aku: Maksudnya ok ker?

Dr: Xpe, sy bg awk ubat...pastu kite tgk g dalam masa sebulan...10/5 awk dtg balik...


aku tidur dgn lena.... malas nak fikir menda yang bukan2...takut terlebih memikirkan menda yg pelik2 dr ingt tuhan... sblm tdo bc je apa yg ptt.... 

ada bnyak menda aku nk cakap...tp aku rs cm ssh nk bgtahu....aishhh...moga elok2 saja....

No comments:

Post a Comment