Tuesday, February 15, 2011

Dunia Baru....Imej Baru...


S.T.O.P.......stop!!!!!
for anything that make me sad...
Kene berfikiran positif....jangan buang masa memikirkan sesuatu yang x pasti..dan x sure pun akan jadi apa2.....

DUNIA BARU...IMEJ BARU...jgn laki baru lak erkkkk....



hari nih...aku potong rambut....tukar imej dgn niat nak mulakan hari baru...
percubaan untuk mengembirakan diri sendiri..owhh..yeahh!!!

*potong cam gini..biar nampak kental sket~ ehekss!!!

pastuh kan....rasa2 nak mulai diet yg kencang...rs2nya dpt x erk..?? kurangkan nasi...or..xplu makan nasik...alamak...mana tahan kalo cam gini..perut org asia kene makan kan....
nk diet bukan x bsyukur...tp nk tingkatkn kesihatan diri... sana sini..lemak tepu berkumpul... kepala nih pun asyik migrain jer.... ofcos la sbb makan x tentu pasal dan kurang air...
so...apa yg aku kene wat adalah..
:
:

joging....3 kali seminggu??? uhuk!! cm x lepas jer....
or aku kene
:
:
melompat lebih tinggi..??
ini aku sanggup lagi... tp larat ke dh tua2 cmnih melompat2.....ahaaaaa~
fuhh..byk tol alasan...hahahaaa
:
:
xkan la nak makan pil kurus kan..x pasal2 aku x sakit mengundang penyakit...



apapun yang ingin aku lakukan adalah memastikan diri ini...tidur yang cukup...
kurangkan on9...*tahan ker x on9?* makan makanan yg seimbang... b positif...
dan...
:
:


live with happy ever after....
pastuh...aku nk ubah penampilan supaya aku nampak gojesss...
slalu kan rasa rendah diri..nk berfesyen pun cm agak2...tp xla sampai keterlaluan...
simple but look gojesss.....


Percayalah... jika niat kita baik... impian kita tinggi mengunung mcm ssh jer nk capai... yakinlah.. bahawa keajaiban sentiasa ada.... Tuhan sntiasa memberi kejutan kepada kita... cuma kita jer yg x perasan... baik buruk yg kita hadapi..just lalui... x kisahlah kita nak menangis pun.. menangislah jika itu saja mampu meringankan beban yg ada.... kita hanya milik tuhan...
aku mendoakan...andai aku x bersama dia d dunia biarlah aku bjumpa dgnnya di dunia kekal abadi nanti...mungkin ianya akan menjadi TAKDIR TERINDAH dalam hidupku....


Setiap Senyuman Adalah Satu Permulaan Kehidupan Yang Lebih Baik...
Senyum..X perlu Berkata Apa-apa...




No comments:

Post a Comment