Sunday, January 9, 2011

Sunyi..Kesunyian..Sendiri dan Kesendirian...

Hidup ini masih lagi melalui fasa seperti hari2 yang sebelumnya... Yeahhh!!!! Aku betul2 rasa sunyi..Betul2 rs Kesendirian... Di ambang usia melewati usia remaja dan menjadi seorang wanita.. Fasa ini betul2 aku rasa kosong... Dulu stp tahun hdup penuh dgn aktiviti..penuh dgn kawan..penuh dgn suka, duka dan kegembiraan bersama teman... Apabila usia semakin meningkat...teman2 masing dgn komitmen tersendiri..ada yang sudah bekeluarga..ada yang sudah ada tanggungjawab..dan macam2 lagi ler... Aku????


Masih di sini.. Menanti sesuatu yang aku sendiri x pasti... Aku betul2 rasa sunyi..aku betul rs keseorangan.. Aku ingin seperti yang lain.. Sesuatu yang pasti.. Hmm..aku bukan nak mengeluh..aku rs cm hdup ku kosong.. xda apa2 yang boleh aku manfaatkan dalam hidup aku.. Kalau dulu sumanya ada misi dan visi.. Sekarang..aku sendiri xtau nak mengatur masa depan ku yang masih kabur... Sayang, aku inginkan kepastian darimu..adakah aku akan mendapat tempat dalam hidupmu dan keluargamu... Perlu berapa tahun lagi aku menanti jawapan yang aku sendiri nantikan penuh sabar.. Apalagi pengorbanan yang perlu aku lakukan.. Berbaloi kah penantianku ini?


CInta,
Sayang sorang2 jak di sini...
Xda teman yang menemani..tiada saudara sebaya yang mengiringi..
Sumanya sudah tiada..hidupku hanya berada di tempat peraduanku..
Memenuhi hidupku dengan laptop...yang setia menemani..
Aku ingin engkau slalu..
Ada dalam hidupku...
Di setiap langkahku..dan setiap hidupku..

RIndu nak dating dengan Sayang... RIndu p pancing sama2.. RIndu makan di tempat kita slalu pergi.. MAkan ikan Bakar.. Rindu jalan2 di downtown ngn syg.. Rindu nek kete sama2... Rindu pusing2 KL... RIndu makan durian... Rindu suma apa yang kita buat bersama-sama... 


Miss U Bebeh~ WIth LoVe

No comments:

Post a Comment