Friday, January 7, 2011

Bila RINDU mengamit JIWA

Sometimes.. I wanna CRY..
But when I remember all the good moments that I had by your side...
I feel better..
Thats remind me that you have changed
MY WHOLE LIFE..
I MISS U... A LOT...
Sunyinya ku rasakan malam ni..
Jarak memisahkan kita.. sudah lama x bertentang mata, sudah lama x melihat gelagat mu..
aku rindu nak becakap dgn mu..bukannya xda bcakap pon..ari2 ckp kat fon.. tp aku nk bcakap depan2 mataku... uhuhuhu.. rindunyaaaaaa... Ini x adil..!!!!

Setiap hari aku p cek tiket flight..nak p jumpa kamu yg jauh d seberang...
Kenapalah aku x jumpa tiket murah... DaMn!!! arini aku tgk news..Air Asia tawarkn penerbangan RM15/- utk p sana.. Aku terlepas coz tempoh tempahan adalah...BY TODAY FROM 11AM UNTIL 4PM...


kenapalah aku x perasan..huhuh kalo x mesti bulan 2 dan 3 aku sudah berada di hadapan mu...
Bulan 3 nanti ko nak operation.. lagi wat aku ssh hati...siapa yang nak menemani ko di sana... ko ckp xyah risau..nnti ditempatkn di RSAT..mmg xdibenarkan org luar menjaga.. rasa cm nak nanges mendengar.. 


Aku mengharapkn kau baik2 saja sayang... Aku mendoakan kesejahteraan mu dari kejauhan...


No comments:

Post a Comment