Monday, January 16, 2012

Penakut Ke Memang Betul2 Seram?



Malam tdi terjaga sepertiga malam... jam 2.49am... terjaga terus sampai x lelap! hati tertiba rasa berdebar2.. mengikut pengalaman aku sebelum nih, kalo hati berdebar2 adalah "benda" tu kat sekitar kita.... aku kawal perasaan,... baca mcm2 ayat... seb bek lancar.. kalo tersekat tu mmg lah... x jauh la menda tu... 


Dgr bunyi cam pelik je kat bilik sebelah.. kebetulan adik dua org je tdo lam bilik tu... beranikan diri dan pergi check.. xda apa2 jugak... rasa seram x la jugak.. tp rs cm ada menda x elok jer... ke kejahatan manusia??? yelah! sejak dgr kes org rompak nih, jd seram lak kan, nauzubillah..mudahan xla..


pastuh balik bilik lagi... aku cuba tidur balik... lelap kejap, terus terjaga dan berdebar2 lagi... haishh!! nape lagi nih? rasa seram je... aku tgk keliling bilik... kosong dan xda apa2... pastu tgk kt tingkap.. mcm cahaya bulan penuh... penuh ke bulan malam tdi?? aku pun x taw....


jam 4 lebih baru leh tdo... pastu bangun lewat x terdaya nak wat bekal tuk adik2.. almklum my mom g kursus... 


pssst: Aku risaukan kejahatan yang di wat manusia yang lain... tu jer... kita x taw lah kan, hati org, mana leh tgk ketenangan dan kesenangan org.. org baik pun di dengki apatah lagi org x baik kan? hati2 je lah... pengalaman lalu lagi wat aku takut nak baik ngn org... anything will happen without ur permission... 

No comments:

Post a Comment