Wednesday, January 25, 2012

Nak Jumpa Seseorang Di KL?


Kalau dulu, dan sebelum tanggal 11.11.11 ataupun tarikh itu x terjadi.. mungkin aku akan jumpa seseorang di KL... seseorang yang sentiasa ada di hati.... 

Tapi sekarang, semuanya hanyalah kenangan yang x bisa aku nak putar dan ubah.. segala2nya dh tetap.. x mungkin aku nak ubah.. Segala perancangan ku dh hancur.. itu dulu...
Yups! aku memang dh beli tiket nak p sana.. semuanya berlaku sebelum kamu kawen lagi.. dan kamu tahu tentang perancangan itu... Aku beli tuk kamu... skrg.. segala2nya dh berubah.. sampaikan aku rasa aku xnk p sana lagi... terasa sayang plak dgn tiket yang dah di beli... benarlah... KITA HANYA MAMPU MERANCANG TUHAN MENENTUKAN SEGALA2NYA...

kalau tragedi tu tak berlaku.. mesti banyak planning antara kita, bukan? aku mesti x kisah pun dan fikir sangat ttg penginapan, transpot, malah peneman aku nak p mana2 pun... Tapi skrg... aku rasa nak batalkan segala2nya.. aku takut! kerana kamu aku berani.. 

TAPI! segala2 ketakutan dh berubah... YA! aku punya ramai kawan d sana.. menantikan kehadiran ku... dan perancangan mereka terhadap ku terlalu superb! terharu.. dan aku rasa spt hidup kembali... dan aku HARUS ikut perancangan asal tapi berhibur bukan dgn kamu tp kawan2 yang sentiasa support aku di kala aku ssh... di kala aku di tinggalkan oleh kamu...

Aku pun berani tanpa kamu.. aku berani... terima kasih mengajar keberanian ini... Maafkanlah kawan2ku yang lain... yang tahu aku dan kamu... Maafkan aku sbb aku x mampu nak cerita apa berlaku antara aku dan kamu.... 

Hidup harus d teruskan.. walau aku sedar.. suma mengharap aku dan kamu bersama... Tuhan lebih MENGETAHUI segala2nya... tersirat dan tersurat,.. aku akur...


psst : I see myself as a crayon, I may not be your favorite color, but I know someday, you will need me to complete your picture. :)

Don't worry when I argue with you, worry when I stop, because it means there's nothing left to fight for.

No comments:

Post a Comment