Tuesday, December 13, 2011

My December

I'm not saying I'm perfect; in fact I'm far from it; I'm just saying I'm worth it.

Lama dh tak menjengah blog..eh salah, lama x mengapdetkan diri dalam blog.. selalu menjengah tapi kaku x terkata2 nak apdet apa..padahal byk cerita nak d kongsi..tapi xtaw nak karang mcm mana.. ehek! ssh jugak upanya nak huraikan walau idea melambak2x... camtu kot kalo nak jd penulis.. kene rangka dulu apa pendahuluan apa isi apa kesimpulan...

Welcome Disember!! bulan yang aku mmg nantikan.. moga2 ada keajaiban yang berlaku... aku xnk ingat lagi apa yang terjadi pada November.. mcm TRAGEDI NOVEMBER lak aku rasakan... xmo ingat (tp mcm teringat plak nih!) hehehee....

Aku happy sbb Dec muncul.. byk menda dalam kepala otak ku nih.. plan tuk 2012 aku pasang siap2x.. apa plan aku erk? nak kawen? huhuh xde calon sesuai.. kawan laki pun xda yang single.. ada yang single tp x bkenan (erkk memilih ke aku nih..perasan vogue plak! hahahaha)

My mom hampir tiap minggu p kenduri kawen, balik2 cite la anak org itu kawen ala2 giney pakai baju tema camtu.. makan itu ini.. baju itu dan ini... Sian mak, mesti dh teringin nak dpt menantu kot.. xpe mak, adik kan myb taun dpan nak kawen.. xpelah langkah bendul langkah lah selagi dapat d langkah.. uhuk! aku x kisah pun adik nak kawen.. sbb walau umur dh terlebih 25tahun.. dgn kisah silam yang buat aku rasa fobia dan trauma.. baik lah aku bertenang dulukan.. xnk terburu2 mencari penganti nanti dapat yang x betul ssh seumur hidup.. baru je separuh jiwa hilang..di aniaya pas kawen.. seluruh jiwa plak ilang..x ke lara namanya... omaigadd!! simpang malaikat 44...

kadang2 tipulah x rasa sepi.. malam2 dok menonton siling bilik.. boringnyer.. nak kol nak mesej xtaw dh ngn sape.. nak bermanja apatah lagi.. Ooopss!! bukan kategori desperate or dara kesunyiaan erk.. tapi mmg pon sunyi.. dulu ada je org kisah.. skrg ada org nak kisah?? nan adooo jawabnya.. nak jugak feeling2 org berkapel kan.. hahaha... pujuk diri ingat tuhan banyak2x.. kalau ada jodoh tu x kemana.. esok lusa adalah tuhan pertemukan... Wahai JODOHKU... dimana kamu berada.. lama betul lah kamu ni nak berjumpa dgnku... Wahai empunya TULANG RUSUKKU, kau busy sangat ker?? boringlah kamu x muncul2x.. xkan nanti sy beruban kot... uhuhuhuh...



Cute guys make you crazy, hot guys make you drool, cool guys make you daydream, but funny guys make you fall in love w/o ever knowing it.

X lama lagi new YEAR.. 2012 akan menjelma.. azam 2011 dh terlaksana ker.. ker aku xda azam 2011?? kompius plak aku... mls tol aku nak berazam.. tapi aku nak pasang NIAT jelah.. eh! bukan hampir sama je ke..hmmm.. aku harapkan 2012 lebih baik dari tahun sebelum2 nih.. aku nak buktikan aku mampu bahagia jugak, aku mampu menghappykan diri.. aku lebih tabah dan kuat dr dulu dan lebih  cantek!! hahaha ko ada?? lol~ cantek luaran dan dalaman INSYAALLAH dapatlah pasangan yang terbaeeekkkk!! kan? doakan aku yah! aku xnk sudah merasa sedih dan kecewa.. dan aku mesti kuat dgn prinsip hdup.. jangan alpa dgn cinta palsu dr manusia.. jgn terpedaya dek kata2 manis mcm fakta je... jgn terpukau dek kata2 laki lah ku simpulkan.. Harus berhati-hati.. walau selama ni dh bhati-hati pun kene tipu.. tambahkan lagi sikap hati-hati.. huhuhu boleh ke cmtu? kalo tuhan nak uji.. mcm mana sekalipun..apa2 leh jd.. Moga Tuhan merahmati perjalanan hidupku.. AMin ya rabb~

No comments:

Post a Comment