Wednesday, November 2, 2011

Tiada lagi



Semalam..dalam jam sekitar 2 pagi.. aku tersedar.. ntah la tetiba jer tersedar.. xlama pastuh aku dpt kol dr my X.. pesal plakkan kol aku pagi2 buta.. tanpa fikir panjang.. terus angkat fon.. xda suara.. kosong.. yang aku dgr adalah lagu d atas nih... TIADA LAGI-AMY SEARCH..

aku x taw la dia kat mana.. tapi lagu tu..sampai habis jer aku dgr..terus dia letak fon.. eh! pahal plak nih..
Ya Allah, KAU kuatkanlah hatiku.. Kenapa semakin dekat dgn majlis persandingan dia.. ko dekatkan kami balik.. jangan uji sebegini ya Allah.. aku bukan kuat.. tp sedaya menjadi kuat dan mampu terima kenyataan..

Aku dh redha dan ikhlas dia kawen... iAllah ikhlas sepenuh hati.. apa daya ku nak halang ketentuan mu Ya Allah.. Aku bukan sapa2 pun... dah ini qada dan qadar yang kau telah tentukan.. biar pahit akan aku terus kn jugak hidup ku..

Awak, jangan lah cari sy lagi.. sy harap awk faham.. sbb sayanglah lebih baik sy pergi jauh2 dr awk.. sy xnk hati awak keliru.. sy xnk wat hidup awk rs serba salah.. sy dh maafkan awk... awak yakin jak.. iAllah bakal isteri awak tu nnti mampu sayang dan jaga awk lebih dr saya... dan x mustahil suatu hari nanti awak mungkin akan rs syukur sgt dgn dugaan tuhan skrg ni...

Awak, sy taw awk mmg masih syg sy.. bgitu jugak dgn sy.. jodoh xda.. mungkin kalo kita kahwen pun satu hari nnti.. belum tentu kita akan bahagia.. tanpa restu dr keluarga kamu.. sy harap kamu kuat!! jgn sedih2... sy x mampu dh nak marah awk... xmampu dah nak sakitkn hati dgn menda2 cmni lagi dh.. sy xnk dh fikir menda yang boleh wat hati sy x tenang wak... sekian lama awk x cari sy..kenapa lah jugak d saat nak kawen awak cari lagi.. kan cari nahas namanya tuh...

Awak, sy akan doakan kebahagiaan awak.. itu jak mampu sy kata kan skrg... Apapun terima kasih dgn lagu tu... penuh dgn maksud tersirat... seharusnya sy yang bagi lagu tu kat awak..tp sebaliknya.. sy dh x terkilan dh, sy dah wat yang terbaik tuk awk.. xda menda dh sy nak menyesal...

Apapun jaga diri awk baik2 ya....

No comments:

Post a Comment