Tuesday, October 11, 2011

Seroiusly Im Stuck Wif My Feeling


I'm sad, hurt, angry, mad, disappointed. But you know what? I'll put on a happy face and move on. It will hurt but i will survive.

Semalam aku tdo awal, lebih awal dr biasa.. igtkn nak bgun lagi tgh malam wat solat hajat tp lena sampai ke pagi... rsnya mungkin slalu tdo lewat kot... lepas isyak terus tdo.. alhamdulillah..tdur yg nyenyak sampai ke pagi...

Tapi...

Bila dh pagi, hatiku sesak kembali..sesak..kepala mcm berfikir..tp sedaya upaya menghilangkn rs sesak di dada dan menda2 yang mengkhayalkan d kepala... Ya Allah, kenapa lagi ni.. kenapa hati ni x berhenti2 memikirkannya.. tolonglah...hapuskan dr ingatan ku.. kalau ada pilihan nak saja aku operate hati dan otak ni... p rendam ngn clorox sampai hilang segala memori tu... please lah..aku x larat nak fikir menda remeg tu.. kenapa la jugak suka menjelma.. aku x minta pun ko menjelma d kepala hotak aku ni.... dhla, terlalu sakit aku rs.. sakit sgt2... sampai aku x taw aku nk ubat dan nak pujuk diriku mcm mana lagi dah... 

nak menangis?? aku dh banyak membazir air masin ni...dr dulu lagi.. 

entahlah, hatiku rs mcm nak berhenti keja dan pergi ke suatu tmpt yg mungkin mmpu buat aku bertenang... boleh kah aku pergi jauh semata2 nak tingalkn kenangan.. mungkinkah kenangan itu terus memburu aku..dan sentiasa mengikat aku dr jauh...wat the hell... 

seyes! aku xnk fikir dh...tolonglah...

Ya Allah, kau muncullah seseorang yg baik dan menghargai aku lebih dr aku... seorang yg mampu menjaga, membimbing pendek kata mampu wat aku lupa aku ada bekas teman lelaki yg jahat! membuatkan aku rs bersyukur sgt aku x bersama dgn lelaki yg jahat itu... tolonglah Ya Allah, aku memohon kepadamu... tolonglah berikan keajaiban!! ko tunjukkan lah kepada org yg menjahati aku, bahawa aku mmpu hidup tanpa dia, aku boleh senyum dan ketawa tanpa dia, tunjukkan kepada dia, bahawa aku x menyesal ditinggalkannya, tunjukkanlah pada dia, bahawa aku syukur sgt2 x bersama dia.... tunjukkanlah pada dia bhawa stp apa yg dia lakukan ada balasan tersendiri...

 Tolonglah aku Ya Allah... Aku dh x terdaya nak hadapi semuanya... aku dh byk berkhayal, banyak termenung... bukan aku nak...tp dia dtg sendiri...dadaku slalu sesak...fikiran ku slalu terkenang... benda inilah aku elak, dr dulu lagi,..aku xnk kapel dgn org, aku tolak org cara baik, sbb aku x nk disakiti dan menyakiti... tp kenapa aku d uji..dgn membuka hati dgn lelaki itu.. dan akhirnya aku rs sakit.. Ya Allah, aku hampir berputus asa, aku rs x sanggup dh... begini rasanya kehilangan org yg kita sayang...

kehilangan yg kekal... kematian jugak kekal...


No comments:

Post a Comment