Monday, August 1, 2011

2nd Ramadhan

Selepas 3 bulan yg lepas..hari ni aku nak p hospital..wat treatment lagi... hope doktor x ckp menda lain plak... sy pun nak sihat cm org len... hidup ni umpama dah jauh d timpa tangga plak..dh d timpa tangga kene timpa umah plak...dugaan owh dugaan d tahun 2011..

Aku kene kuatkn semangat.. kuatkan fizikal dan emosi..jgn sakit2... dhla xda org nak sudah...try b positif je la.. Stp kali p hospital, dia slalu bg kata2 smangat..skg entah2 kene wat muka kesian baru org nak bg kata smangat kot...huhuhu.. Awak nak taw, awakla semangat saya dulu... wat mcm mana skalipun kalau ingatkn awk sy jd semangat luar biasa..menda yang sy x berani wat sy berani wat..OMG, mmg penangan awk luar biasa..

Sekarang, sy kene hadapi sume menda sensorang..kadang2 terasa kosong jugak sbb dulu hari2 sy berlalu dgn adanya awk..rajuk marah cmna pun tp ada awk..sy rs senang hati sgt2... skrg xda lagi.. semuanya hanya tinggal kenangan... kenangan yg hanya mampu d kenang... 

Sekarang pun, sy cuba nak bukakkan hati sy ni tuk org len..walaupun sukar... ye lah xle la tipu diri sendiri dan mmg saya masih sayangkn awk..tp sy fikir2, awk sendiri dh wat pilihan nak wat cmna kan.. Try REDHA...try kuatkan diri dan dekatkn diri dgn TUHAN... moga dia memberikan jalan keluar yang terbaik dlm hdup sya..

Awak nak taw x?? Semakin sy cakap kat diri...kalau kau bukan jodohku hilangkahlah rs syg rs rindu padamu...tp lain plak yg jadi..sy semakin mencari awk...sy dh berusaha xnk p carik awk..sbb awk dh xnk lagi layan sy...tp saya ttp rs mencari dan terus mencari d mana awk.. sy takut wak..kadang kala saya takut jika satu hari nnti sy call awk..sy hanya mendengar "Talian ini tiada dalam perkhidmatan". harus bagaimana nanti sy akan mencari awk... saya jugak xnak terima apa2 dr awak..sy takut itulah barang yg sy terima utk terakhir kalinya...hmmmmm...

Xpala wak, jgn risau sy..sy akan berusaha lagi sedaya mungkin utk membuang perasaan sayang ni pada awk..USHA TANGGA KEJAYAAN...


Having problems finding a marriage partner? Allah says: "Call on Me; I will answer your Prayer." (Noble Qur'an - Ghaafir 40:60)


utk awak :)


No comments:

Post a Comment