Saturday, March 5, 2011

X serik lagi ke?

Semalam menangis lagi..entah napa..smua memori dan kenangan dgn dia..kuat sgt menerpa dalam fikiran ku... serba serbi x kena..
aku menangis lagi seperti dulu... 


aku mencari dia lagi...aku rindu sgt2..rindu dgn apa yg dia selalu buat waktu kapel dulu...semua mesej yg dia pernah bagi tersimpan rapi..ku buka satu persatu..makin deras airmata ku jatuh...


aku sebenarnya kecewa!!! kecewa sgt2!! aku ingatkan aku dh mampu tuk lupakan dia... aku dh spt biasa..menjalani kehidupan dgn seadanya... tapi jauh d lubuk hatiku aku perlukan dia..


aku sedih..smlm aku kol dia..kata2nya amat pedas skali..kenapa dia membuatkan aku sedih..atau aku yang x sedar diri masih mengharapkan dia..aku rasa terbuang!!! napa dia cakap mcm2 seolah2 dia nak menyakitkan aku..nak membuatkan aku benci padanya... Sbb jauh disudut hatiku mengatakan..dia bohong!! dia sengaja cakap cmtu.. dia xnk mengaku perasaanya masih kuat padaku.. atau adakah aku yang perasan!!!


entahlaaa...aku dh xda perasaan cinta pun ngn mana2 lelaki suda.. kecewa aku.. org yg aku berikan segala2 kasih syg..perhatian dan kesetiaan...kenapa d perlakukan bgini.. kenapa aku rasa cm x adil.. kenapa org yg x setia berhak mendapat yg setia...kenapa!!!


Ya Allah, waraskanlah pemikiranku... jgn biarkan aku lemah... 


aku buang perasaan takut dan fobia ku..untuk membuktikan padanya aku boleh!! akhirnya aku mendapat apa yg aku idamkan selama ini... dan dialah org pertama yg aku kabarkan.. kenapa dia yang menjadi pilihan utama dalam stp keputusan dan perkabaran baik dan buruk..kenapa dia yang aku pilih.. kenapa aku x sedar2 lagi aku dan dia xda apa2 lagi hubungan...


aku xnk kol dier..aku xnk mesej dier.. tapi aku mencari... aku takut aku kol dier..aku akan mendengar talian d tamatkan perkhdmatan..aku takutttt!!!! aku takut aku xdpt jumpa dia..aku takut aku xdpt kesan dia d mana...


aku x kisahpun dier nak kawen ngn sapa2 pon..asal aku dpt lihat dia bahagia..aku akan lepaskn dia secara perlahan.. aku xnk dia rosakkan diri dia jak..itu jak yg aku x mmpu nak lihat..


awak....sy rindukan segala kenangan yg kta ada... terngiang2 suara awk..kalau kita keluar bersama.. terlihat kelibat awk jika sy berada d tempat kita bertemu... gilakah sy mencintai awk spt ini...


awk..sy sedih sgt awk ckp mcm itu...sy sedih sgt2!!!!!!!! bila sy menyakiti awk pulak..sy yg terlebih rasa sakit... bila sy sayang awk sy akan rasa kecewa...ssh sy nk cakp...


moga awk kuat di sana.. moga ada yang menemani awk di sana...
xlama lagi awk operation kan... moga semuanya berjalan lancar... sy doakan yg terbaik utk awk... itu doa sy~ percayala...syg dan cinta kat awk belum luntur lagi... mmg sy benci awk...tapi rindu sy pada awk mengatasi segalanya... alangkah indahnya kalau awk mengerti apa yg sy rasa...


moga awk baik2 saja...

No comments:

Post a Comment