Wednesday, February 2, 2011

Status Aku...??

Hurmmm..di malam tahun baru cina... mcm2 dh bunyi mercun mcm org bperang dan mengebom!

Begitu jugakla hatiku mcm bperang ngn diri sendiri mcm nak bom org jak...menanti masa untuk meletus..

Semakin hari semakin jarang dia menghubungi aku...semakin itu jugak aku yang asyik mencari dia..

Kenapa dia berubah..dia x seperti yang aku kenal... cptnya dalam masa 3 tahun... beberapa hari jak dia dh berubah...

Pusing kepala ku memikirkan apa sbbnya dia menjd sedemikian rupa... tolonglah tuhan berikan aku petunjuk..

Sumpah..!! aku masih syg dia... tp adakah dia masih mempunyai rasa yg sama... 

Sapakah insan di hatinya yang sebenarnya.. adakah aku atau dia...

Sayang,
Berterus terangla kepadaku apa status ku...
Masih menjadi milikmu ataupun tidak?
Janganlah biarkan aku menjadi tanda tanya...
Jangan biarkan aku hidup x tahu arah tuju...
Berikan aku jawapan...
Jika kau bukan jodohku..aku pasrah~


* Still mengharapkan keajaiban berlaku dalam hidupku =(

1 comment: