Friday, February 11, 2011

Nak Merapu kejap bole x?

untuk dia yang pernah aku syg..dan masih lagi kot..


"ko kuat nk putuskan sbb ko mmg dh x syg aku lagi kan??
ati ko mmg dh kuat ngn tunang ko kot...
xcuse me!!
aku x gedik2 cm exs ko ya...
aku bukan ompuan yg p carik laki...
bukan ko ke yg p carik dan merayu aku...
tengok sket muka tu... hensem sgt ke..sampai aku ni tercarik2 ngn ko??
tolong sket?
ko dulu x nk lepaskn aku tym ko kantoi ko tunang kononla atas paksaan family...sbb ko xsanggup nak buang aku kan..kesian kot??
tolong lah..
kau x kuat kot...tym tu ko lemah nak tinggalkn aku..
skrg ko rasa kuat nak tinggalkan aku..so ko x kisahla..tuuuu...
nk putuskan aku.
xpe, aku buktikan kat ko..aku leh hidup la tanpa ko...
jgn ingat aku menangis melalak siang malam sbb aku sygkn ko?
pls la...aku menyesal kenapa aku bertemu dgn lelaki x hargai aku..
dh cukup okey apa jumpa ompuan hidup lama2 dari susah sampai senang...
dh merasa diri tu okeh..tinggal2 je...
xpe, ko wat cmni nnti2 ada balasan..."

*kenyataan di atas xda kena mengena dgn sesiapa..saja nk luah entah apa2... padahal bukan sbaliknya..
saja je..andai kata la aku mampu meluahkan ini semua..ttp orgnya x sebegini..x ke naya~

luah2 cmni..leh timbul rs benci..rs benci bole ilangkan rasa syg...

tapiiiiiii...takut plak... benci2 terlalu syg..lol~

jauh2x... i can do it~
nak jd wanita korporat.!!!
erk..xda kaitan lsg..hehee

2 comments:

  1. kadang mun dapat pikey kedak ya bagus juak.. hehehehe... tapi mun sik kedak ya, camney nak pikey kedak ya... humm....

    ReplyDelete
  2. tym nih la kene pandai tink negatif... kadang2 tink negatif ada baiknya jugak dr owez b positif.. x kejadahnya kene main dek org tnpa d jaga ati kita.. tink negatif bole gak wat kita kuat nak menangkis org yg wat onar... =)
    *dh geram smcm dh aku nih..hehe*

    ReplyDelete