Thursday, February 24, 2011

HamPa & Hairan

gembiraku hanya seketika...
smlm aku mendapatkn mesej dalam ym dari sahabatku, doremon...
apa yang sukar dan menghairankan dariku adalah..dia meminta izin untuk meREMOVEkan aku dari ym dan FB... pe kess lak ni kan?

aku ada mendatangkan masalah ke bagi dirinya, kekasihnya dan keluarganya..??
dalam ym lagi...kalo dia x mengeBUZZ xkan laa aku nk memandai layan2 kan... dalam FB dier lak yang rajin mengeLIKE dan mengKOMEN... so apa salah aku...tu yg wat aku hairan...

dier sendiri cakap dier dh da awek..so ape lagi.aku layan pon dh mcm biasa..tiba2 je gtaw nak remove..aishhh....x heran la nk remove ke apa ke...tp mintax izin mcm menyakitkan je aku rasa...

awek dier jeles ker?? padahal awek dier pon taw aku ngn dier just kawan... mmgla kompom awek dier jeles..sape x jeles kalo ada ompuan len rapat ngn pakwe dier kan...

tym aku dulu2 pun jeles gak org ppuan komen kat wall pakwe aku... tapi try to b profesional..coz aku byk kawan laki la..mksud aku..geng2 n member tym belajar n keja...suma tu kawan...
kite org bcakap pun xpernah cakap soal hati dan perasaan...juz sembang hal dunia..keja dan mcm2...

still x faham ngn dier.. smlm sedih2 je letak face kat aku nyer ym... aku tnye pe kes...still x gtaw...

hampa dan kecewa..sume mende jer nak tergantung.... 
pergilah korang..korang sume... lelaki yg entah apa2x...
makin wat aku malas nk layan dgn lagi cm gini.. nape erk aku asyik jumpa laki cmnih... sume je cm x betul..or aku ker yg x betul... 

bek p jauh2 dr sume org...mls tol nak layan..makin wat sakit ati yang x tentu pasal dan x dtgkn hasil...

utk pesanan korang tu...lelaki ke ppuan ke..

tolonglah..aku x pernah kacau idup korang so pls la jgn kacau idup aku... aku letih la layan korang dgn mende remeh ni.. cm budak2 taw.. pastu jgn pandai nak mainkan perasaan org..nnti korang rasa la sendiri cmna perasaan korang lak di main2kn...
sukatilaaaaaaaaa...!!!!! rasa nk lempang sorang2..amik ko..geram tol dh aku ngn mende nih...

wish 2011!!! pls give me happiness bukan sadness... pleaseeeeeeeeeee......!!!!!!


No comments:

Post a Comment