Tuesday, January 25, 2011

Aku Vs BusY

Aduyaii... aku dah semakin hari semakin sibuk..
terima kasih tuhan...sekurang2nya aku mampu melupakan
kepahitan dan memulakan hariku dgn kerja2ku...
jgn sampai aku d COP workaholic suda...

Penat dgn keje yang menimbun...
pagi tdi jam 10am ada meeting..
boss dah bgtau mulai skrang kene korban masa
balik lewat tuk setelkan projek..
perghh..projek tuu...

Penat..yups!! ofcoz penat..
xlarat dh..dgn menjadi surirumah tangga untuk seminggu
ni pun aku larat2kan...mengenang adikku yang masih besekolah..
sapa cakap jd surirumah rileks..penat sesangat...
dgn bangun pagi..sediakan sarapan... cuci baju..jemur baju..
melipat kain baju... cuci pingan mangkuk... kemas umah.. masak lagi..
berpusing2 menda yang sama... terlalu penat... baru je bahagian di rumah
belum lagi dgn keje kat ofis.. perghhh..memang nek migrain aku tahun ni..

*hurmm...wahai pendatang blog ku.. xde masa la nk sambungkan cerita kau dimiliki...aku kau punya untuk
part 2... mood lom baik lagi..biarlah part tu nanti aku akan cerita ending hubungan kite org..samada ada jodoh ataupun tidak.. skrg ni.. aku hanya biarkan je dulu..biar masa dan keadaan yang mengatur sgalanya..
skrg aku nk fokus dlm karier dulu... xnk pusing2kan kepala fikir sal menda nih..leh wat rosak hati... sesungguhnya hatiku bukan pualam~ cecececeeee...cm tajuk drama plak..

No comments:

Post a Comment