Thursday, December 16, 2010

Alahai Dia TemanKu..

"Kamek ingat ktk xmok geng kamek lagik"

Inilah ayat yang wat hati kecilku ketawa...lucu tol la ngn doremon... DOREMON..itulah gelaran bagi teman ku.. org yang melucukan dan menyengalkan jika berkawan.. hampir 2 tahun mengenalinya.. antara kami penuh dengan salah faham dan antara kami penuh dengan miss communication.. Tapi kalau dua2 berterus terang its full of funny thing... hehe..suka betul nak fikir bukan2 tapi rupanya xda apa2... Nak tau x kenapa aku panggil dia doremon.. sbbnya dia cute cam doremon badan dia cm bulat2..hehee lucu2.. slalu bgaduh ngn aku..masing2 nak pertahankan diri padahal dua2 mmg gemukss..di tambah pulak mata dia sepet a.k.a Chinese look la...mcm kucing...


Arini dia bagitau dengan ku dia Bz sgt2..SUMPAH!!!!! KMK BUSY!! ... sampai men sumpah2 plak membuktikan dia busy... okeh!! xkisah pun xyahla men sumpah2 tak pasal2 jadi sesumpah..hehee LUCU tol la dia nih... oleh kerana dia busy aku pun malas ler nak kacau dia..sbb kalau kaco pun x d layan wat malu je kan... sebelum ni aku da post sal doremon kan..?? aku ckp dia nak kawen.. huhuhu itu pun salah satu salah faham aku terhadapnya... dan dia plak spt aku cakap salah faham bahawa aku xnk kawan dia lagi gara2 aku x angkat fon dari dia...padahal tym dia kol aku nyenyak tdooooo..... itulah kami penuh dgn kesalahfahaman... gara2 salah faham jugak la hampir 1 tahun x bertegur sapa... pastu rapat balik.. aishh laki dan ppuan pun leh cmni ya..cm budak2... mengingatkan dia wat aku tersenyum sorang...<hatiku masih kuat pada org yang aku sayang...cpt2 aku betulkan niatku...hehee..> 
Habit doremon aku ni... kalo malam2 dia sgt suka cuci baju... dia cuci x guna mesin basuh walaupun ada mesin basuh.. sebaliknya dia suka memberus...brush..brushhhhh..2x suka sgt berendam..hahaha men air.. aku xda la smpai tgk tp imagine apa dia ckp dia nak "NAK P BKUMBAH JAP!"...


Dia risau tgk aku dok umah xda kluar dgn kawan2.. bukan aku xnk kuar masalahnya kawan aku suma sibuk dan majoriti suma dh kawen dan mestila masing2 ada agenda sendiri... Aishh..tp dalam masa yang sama dia suka wat aku rs sengal bila dia cakap ASYIK MENGERAM JERRR... huhuh mmg la mengeram je keje aku..sampai bergred2 dah telur aku eram...hehee
Nak tau x...dia panggil aku apa....oleh kerana dia ada gelaran yang aku buat.. aku pun ada jugak gelaran yang sengaja dicari2 dan difikir2 olehnya utk membalas dendam... TaaDaaaaaaa............!!!!!!


Panda!! Yeahhh..
Itula aku..sampai atinya kan?....mataku itam gara2 kuat tido dan hadap lappy... itulah sbbnya aku d panggil camtu di samping OFCOS ler badan pon bulat jugak....huhuhu... Dia memang xnak mengalah... Tapi dia selalu kalah kalau bercakap ngn aku...hahahaaa....betul x doremon?? 


Kita berjumpa dari alam maya... tapi setelah dua tahun kita berkawan akhirnya kita jumpa selepas raya haji baru2 nih... tanks kerana sudi belanja tgk wayang <Harry Porter> dan belanja makan di CoffeBean & McDonald.. hahaha...kering r poket doremon... Kata-kata akhirku wat kawan ku doremon......

 "~ Wish u Happy My Friend & Found Someone Better in Ur Life ~"
I'm waiting ur wedding of  da year..hehee wit HER dat u choose =)


No comments:

Post a Comment