Monday, February 27, 2012

Mengapa Harus Cinta Jika Hanya Untuk Disakiti?

Don't waste your time giving someone a second chance, when there's someone better out there waiting for their first...

Aku x taw nak mula bagaimana.. seyesly, aku rasa cm..hmm ntah! seyes.. aku nak jauh dari org2 yang aku ingin jauh... sbb aku takut sifat empati dan kasihan aku terlalu kuat.. dan hakikat.. aku hanyalah sandaran... pls.. cukuplah.. ppuan mmg benar, iklas membantu mmg tinggi.. walau ada rasa sakit dan geram d jiwa... tapi utk org yang dia sayang, pasti dia akan korbankan... besusah payah utk org yang d sayang.. xperlulah utk kekasih, suami.. malah dgn keluarga pun...

kadang2 rasa nak dtampar2 je pipi bagi sedar... rasa nak curah dgn air je muka.. enough! Sedarlah wahai diri.. sedarlah... jangan biarkan diri merana lagi.. enough! kau dh ada hidup yang penuh dgn jaminan.. jangan lah merosakkan ketenangan dan jaminan ini gara2 org lain... org2 yang x pernah kisah pun ttg sakit susah kau... org2 yang hanya carik ko bila ssh... 

Ingatkan diri "kehidupan dunia ini hanyalh kesenangan sementara, dan sesungguhnya akhirat itulah yg kekal" U may slap ur face if u forget :) - from tweet wardina safiyyah


No comments:

Post a Comment