Thursday, March 31, 2011

kecewa

pagi2 hati aku dh sakit..kecewa dgn seseorang yg pernah aku syg...
mlm tdi aku amat memerlukan seseorang, dan yang ada d kepalaku adalah Dia...
bekas kekasihku...sbb hnya dia yg aku leh percaya...tp sampai bila kan...
aku hantar mesej..dia reply...bila tiba masa aku kol sbb aku rs cm putus asa jer mlm td...
dia lmbt angkat, bila d angkat...dier suh kol lagi..lewat mlm..sbb dier kuar ngn member..

okeyh!! aku x da kol dier...aku kecewa...tertido...

bangun2 pagi ingatkn dier ada anta mesej...satu persatu hp aku tgk, xda lsg mesej or miscall...

lagi bertambah kecewa...x menangis..seyes! aku x menangis...tp mataku sepet...bila masa plak aku menangis...

sampai opis... colleague ku tegur...napa mata sepet..nangis erk...

haaahhh..xde pon..!!! hatiku kecewa...kecewa sgt2....

bukan nak mengungkit... tym dier perlukan aku...sibuk cmna pun aku, aku ketepikan..sanggup aku menghadap menemaninya..biar masalah dier xla teruk cmna pun....

tp bila turn aku, dia xda....dia x mcm dulu lg...dgr aku mcm menangis terus kol, dgr aku cm demam, terus panik, aku anta mesej gtaw da msalah...terus je carik aku...dier dh x mcm dulu....

baik aku lupakan dia..mungkin dh tiba masanya..aku pergi dlm hdup dia...

aku perlu tukar no.fon..slagi guna no.yang dia bg aku pasti akan fikirkan dia.... aku mesti jauh dr dia...mesti!!!!!!!!

awk...sampai hati awk...x mengharapkn pun apa2 balasan...tp....biarlah ada d sisi bila sy perlukan awk..itu jak sy pinta selama ni....apala wak...sy ptt sedar diri...jgn ggu awk lagi kan? okeyh...sy cuba...

2 comments:

  1. o la... bagus kitak call kamek.. heheheh... tukar no, padah oii... tukar digi bagus aie.... =P

    nang mena rupa kitak cam sik bermaya jak aie.....

    ReplyDelete
  2. APAKAH ANDA SALAH SATU YANG MENGALAMI INI?

    1. Belum pernah menjalankan bisnis MLM karena bingung memilih MLM mana yang akan dijalankan.
    2. Tertarik bisnis MLM tapi enggan join karena takut ditolak, malu atau takut dilecehkan prospek.
    3. Sebelumnya sering gagal di MLM, walaupun sudah pindah MLM berkali-kali.
    4. Hampir frustasi dengan bisnis MLM yang dijalani saat ini.
    5. Boros presentasi face to face, mengajak orang ke pertemuan namun tidak ada hasil.
    6. Leader anda menyarankan bila menawarkan peluang bisnis jangan menyebut MLM???

    Disini SOLUSINYA !!!
    http://www.treniuym.com/lampung
    Singkatnya, anda akan tinggalkan cara lama dan mulai gunakan cara baru!

    ReplyDelete