Tuesday, November 8, 2011

OKEY KE AKU?

Boringnya... kadang2 rs bosan keje..asyik wat menda yang sama.. esok..esok dan hari seterusnya.. kadang2 kala d beri task baru tapi..mak aii..task yg d beri bukan apa yang aku reti..  amik engineering d bagi sal finance.. mmg jauh la.. kalo simple2 aku reti kalo part akaun2 dan cr2 documentation seyesly aku surrender... tp bos aku suma menda nak d bg kt aku.. haish! nak ckp xnak pun ssh.. alih2 memaksakan diri dgn hal2 yg baru...


seyesly! aku nk crik keje lain.. keje yg leh wat aku rs leh tahan stay kt situ lama2.. tp payahnyer~ hurm! rezeki belum sampai lagi kot... jgn putus asa! aku harus positifkan diri...


mggu nih byk org kawen..termasuklah my X.. mesti dia busy skg kan, wat preparation kawen dier.. aku? malas tol nak fikir.. kekadang je menda alah tu masok.. yelah kalo org asyik cite sal 11.11.11 opcoz la aku teringatkan....kan..kan...


Ade sorang kawan sm aku belaja dulu, cik rose.. dulu kite org masing2 single pastuh kite org pun kapel pada bulan yg sama... masing2 ada onak dan duri dalam perjalanan hubungan cinta.. nak tau?? 11.11.11 ni adalah E-day dia..dgn laki yg sama? aku plak.. tarikh tu, my X kawen tp bukan aku pengantinnya.. sentap mak!! huhuhu..sedih? ntah..xda perasaan dh..
sentap sket2 je kot.. myb ada hikmah.. segala2nya aku dh lihat dan nampak dpn mata ttg kebenarannya.. sOoo..xpelu lah aku nk menyesalkan..sbaliknya syukur x terhingga... TP x tawla masa akan dtg..tetiba tuhan tukar plak jalan cerita aku dan dia... :) redho je la...


Jeles kekadang tgk org len bahagia.. aku plak entah bila merasa kebahagiaan itu.. cerewet ke aku kalo pasal lelaki.. memilih sgt ker.. kalo org tgk Xs aku..mesti dier ingt aku nih xla cerewet upenyer.. itu yg aku slalu dgr dr kengkawan aku..bila aku tunjukkan my Xs pada dorang.. yelah... dlm byk2 org laki..dgn dier plak aku leh tersangkut... setia bagai nak raK plak tu..alih2 xder jodoh.. mmg da hikmah kot...


hurm..smakin dkat dgn tarikh tu..aku rs sedih sket ler... yela tipu la kalo x sedihkn... tp xla sampai meraong sakan... mungkin sbb dh puas meraong sorang2 kot....dh byk gak air mata tumpah... itulah...nak wat cmna..xda jodoh.. 


p/s: The biggest mistake I have made in my life is letting people stay in my life far longer than they deserved to.

No comments:

Post a Comment