Monday, December 26, 2011

My Born Day


Owh yEAhhhh!! Happy Belated Birthday to ME!! 26 tahun dh.. muda g kan.. 

 25 December 2011,

My mom wat suprise bekpes! pagi2 dh kejutkan aku, niat d hati nak tdo.. seyesly.. aku terlupa hari ini adalah hari lahirku.. mmg dh taw tp terlupa.. ye ke tuuu.. kan? Tanks mom for awesome gift.. :) malam sblm tu.. dpt mesej dr my mom.. mendoakan anak dara dia nih menjadi anak yg solehah dan dpt JODOH yang baik.. owh tacink plak.. first tym mak aku doa aku dpt jodoh yg baik... mmg terharu.. adakah jodoh yang baik tuk aku yerrr... :)

Tgh ari plak.. keluar ngn member..celebrate besday..KONONla..hehee tgk wayang satu hari.. makan-makan n jalan-jalan.. Thank both Chocolate Indulgence to erk.. sonok sgt!

Malam... tdo dgn lenanya....

Alhamdulillah, aku ingt xmungkin ada keajaiban berlaku dalam hdup ni.. sbb aku mengharapkn disember nih memberikan berjuta2 keajaiban... dan dalam penghujung disember, byk yg aku dh dapat dalam satu masa.. syukur sgt2x... Terasa diri dah dewasa.. Membuat keputusan dalam segala hal.. 

ehem! aku x mengharap tapi ada jugak terfikir, adakah si Dia akan wish besday aku bila menjadi suami org.. X ADA! okey lah kalau begitu x curang namanya kot ker takut bini..ehek! xdalah, aku x kisah, tipulah hati kita x pernah terfikir camtu kan, mesti jauh d lubuk ati nak jugak taw dia akan wish ke x.... smmgnya dia seorang yang menjaga lah hubungan dia dan isteri dia.. fine.teringat kat tahun sebelum nih, stp pagi 25 Disember.. dia akan menyanyikan lagu tuk aku... tapi tahun ni.. kosong..inilah kali pertama tanpa dia. walaupun kosong tapi bererti jugak sbb family dan kawan ada disisi.. eh! awak.. walau awk x wish kat kita.. tp malam tu sy ada mimpi awk wish besday tuk saya.. terasa real! tapi sumanya dalam mimpi... :) xpala, skurang2nya ada jugak kan..lol~Thanks for making me feel special, thanks for always being there for me when I need someone before~. Sometimes I want to punch you in the face ; sometimes I want to hold on to you and never let go.... just SOMETIMES...

okeylah! apapun jangan putus asa dgn kehidupan.. pasti ada yang terbaik dalam hidup cuma semua yang baik itu perlukan masa dan usha.. chaiyok!!!!! semangat... doakan aku baik-baik ya...


Moga Tuhan mempertemukan aku dgn DIA, jodohku, imamku... amin ya rabb! next year k.. ahakss!!


psstt : Trust is the foundation of every successful friendship and relationship. Without it, the entire thing would collapse.




No comments:

Post a Comment