Monday, April 18, 2011

Tips Putus Cinta??

Tgk blog diari.hati.com  klik bahagian 11 tips putus cinta.... bosan lak rasanya hari ni...penoh wall FB aku ngn link2 dr diari.hati dan lagu2..dan status yg pelik2.... bosan??!! padahal keje melambak.. seyes! aku malas nak hadap....huhuhuhu


tips 1: jgn hubungi bekas kekasih: xplu kol, xplu mesej, chat atau apapun da kaitan ngn dier...


*masalahnya...aku dr lepas putus x henti2 kol n carik dier...sblm nih kalo putus aku kuat je x kol n x mesej...ngn dier aku lemah lak...mungkin kerana sayang....telebih syang...sbb dier la harapan aku tuk jadi laki kan sebelum nih...tp musnah!!! 


aku mampu x lupakan dia??? ari2 tgk dalam bilik aku suma da barang yg dier bg.... baju2... hiasan gantung dalam bilik...bahkan selimut dier bg aku guna selalu...arghhh!!!!! x suka.........


seyes!! mmg aku nak lupakan dier...smlm kol dier...dier ckp jgn harap apa2 dr dia... benci!! seyes hatiku sakit sangat2x!!! 


rasa nak bg pelempang da gak.... ni lah kalo marah rasa nak mengungkit jerrrrrrrrrrrrr.... tp aku kontrol aku xnk d katakan ppuan yg pengungkit... biarlah dier sendiri fikir... tym becinta suma indah kan..dh putus suma cm neraka..... 


apalah yg perlu aku wat tuk lupakan dier....100% aku nk lupa terus xnk sbutir pun aku akan ingatkan dier...bole x??? lainlaa aku lupa ingatan kot.... mungkinla ada harapan lupakan dier terus..... jiwa kacau la arini!!! 


rs cm d permainkan jer leh lelaki2 d luar nih.... cukup fobia aku ngn laki2 zaman skrg.,,. pe pon xla sampai xda hati ngn laki terus kan...cuma cukup fobia dan terlebih rs bhati2....yelah, lelaki yg rapat ngn aku suma nya.....dh da empunya... ker muka aku nih layak tuk org dh berpunya.... mintak jaoh la simpang beratus2 simpang malaikat...... baik x yah kawen dr wat hidup org len merana, hidup sendiri turut merana....


manalah aku nk jumpa PRINCE ku nih.... bilakah dia akan muncul..... sabar menanti... cm desperate je aku kan...hahahaaa.... yelaaaa...btahun2 kapel ngn laki tuuu.... dh ingat kompom la jadi suami...aleh2 putus tgh jalan...sakit jiwa...... kalo putus sbb perangai masing2 x jugak apa... ni putus kena amik org...lagi wat aku terkilan x sudah2...sampai skrg..... ada jugak ompaun suka amik hak org.... moga2 aku x jd cmtu...mau x aku jd cmtu kalo dalam hati ada duri...nak balas dendam...huishhh!!! xda iman ker nak wat cmtuh....bukan bahagia yang ku dpt sengsara.... ingt sng ke nak sakitkan hati org...biasanya kalo aku sakitkan hati org...aleh2 aku yg x tenteram.... hmmmmmmmmmmmmmmmmmm........


percutian ku d kl nanti ada misi terpenting...doakan aku ya.....!!!! (^^.)/

No comments:

Post a Comment