Friday, January 27, 2012

Happy La Plak!

Ignore menda yang wat hidup kita berantakan.. hari ni, aku nak share menda yang happy sangat!!!! semalam.. my silver dh kuar.. so apalagi.. test2 la drive kan.. nampaknya leh r aku "berdikari" lebih sikit dr sebelumnya...hehehee


Nak d jadikan cerita.. aku x kisah sgt la sal my silver tuh.. yang aku hairan ialah.. napelah banyak COWOK2 ensem kat perodua semalam... seyes, ensem! sebelum ni aku p sana jugak x pernah jumpa geng2 sales yang ensem nih... Masa aku p sana petang smlm... seolah2 kedatangan di sambut.,."perasan mode dh dtg"... yang aku nyer sales tu Mr.F kenalkan lah aku dgn member2 dier yang mmg pun sama cam dia jugak... siap kenalkan aku siapa sales yang paling tinggi.. gila kentang! penjual tertinggi tu memang ensem! aku rasa pakej tuk tarik customer laaaaaa... lagilah kalo ada ppuan single cm aku kan.. kompom la cair.. hahahaa...
Tepok dada bagi semangat! erkk...


Dalam wat inspection kete semalam.. Mr.F bcakap la ngan my mom.. last2... org yang di kenal jugakkkk.. panjanglah cerita Mr.F ngan my mom.. eh! Mr.F kenal ngan mak aku?? herann.. upanya..Mr.F anak kepada kawan sekerja mak aku zaman 90-an dulu... perghhh.. ingatan Mr.F mmg kuat! Lucu aku dgr cerita mak aku sal Mr.F.. eh! aku dulu pernah main dgn dia? eh! x ingat langsung la........ sukati je mak aku wat cerita kot.... ptt la aku dh rasa familiar kt dia masa 1st tym jumpa..... Mak aku pakar korek cita, siap tanya dh kawen ke belom Mr.F.. jwpn dia...................................... BELOM KAWEN.. eh, mcm dh kawen...haha


Single but not available kot... paling lucu... adalah no plat kete aku.. dia amik ikut dia nyer suka... QAA **81A... memang cantek! mudah aku nak ingat no tuuu... tapi yang speselnya.. 81 tu adalah taun Mr.F lahir.. dan depan dia adalah tarikh lahir dia... x ko eran??! ni kete sapa ni... heheheeee... itu pun mak aku yang psyco dia... nape no nih? amik ko malu.. hahaa.. lucu sgt2x.....


Okeyh! dah2x..jgn nak mengatal dan jd minah perasan! hehehe 








p/s: smlm my ex kol lagi... biarkan saja.. layan sak... jgn ada hati! laki org bah ituuuu... 

No comments:

Post a Comment