Wednesday, December 14, 2011

Dirindui atau merindui

Every breath I take proves that I can live without you. 


Your smile, your hugs, your laugh, your texts I truly miss everything that makes my day perfect, it's you.

Menanti penuh harapan yang dia akan datang menghantar ku pulang... selepas puas menemani ku berjalan-jalan d KL.. dia bjanji akan dtg lagi tuk menghantarku..happy sangat ku rasakan..rasanya dah lama x rasa happy camtu... TAPI...
Jam dh menunjuk waktu perlepasan akan berakhir.. tapi org yang aku tunggu2 tak jugak muncul.. hati dah gelisah. kecewa..dan rasa ditinggalkan.. perasaan dah berkecamuk.. Aku kol dia bertanya dimana dia.. Alangkah terkejut aku diberitahu dia xdapat datang.. sedihnya....

Tersedar dari mimpi...
Arghh..mimpi rupanya..nasib baik..  Apasal lak pulak malam tadi mimpi dia lagi... aku rasa dalam 2 3 minggu nih asyik mimpi dia jer.. eh! tolong lah laki org bah itu.. Aku perasan, hampir tiap2 malam.. aku rasa tersentak dari tdur yang lena.. mcm rs d kejutkan.. tapi xda apa2.. entah.. sapa merindui atau sapa dirindui.. Kalau d tanya tentang perasaan.. mmg perasaan masih ada sayang d hati.. rindu tu xla jugak.. kekadang je.. tu pun xla teruk cam dulu... rindu sampai nak dengar je suara dia.. mmg menangis lah xdapat dgr suara.. yelah... nak kol, aku ni bukan jenis ppuan yang OBSES carik laki org okeyh... nauzubillah.. mintak jauh... Kadang-kadang aku pandai terfikir.. adakah dia merindui aku? rsnya cm x mungkin kot... yelah.. bini dh da sebelah.. mmg naya lah rindu org len kan.. dh dok asyik hadap muka bini dia even jauh dr bini 3g kan boleeeeeee... *mcm ada nada2 jeles ke aku nih!!*

xnk jeles2x...xnk sakitkan hati sendiri... xnk melihat menda2 yang boleh wat aku menangis lagi.. tup2 EXS aku tu dh jadi bapa kan? manalah tau bunting pelamin.. dh sebulan dh kawen nih... *teringat kat cerita TTG DHIA... kan Dhia dh bunting...*

Ya Allah, Ya Tuhanku.. Kuatkanlah hatiku padamu yang SATU.. Lindungilah aku dari cubaan-cubaan sihir atau perbuatan iblis... cukuplah dulu.. aku xnk lagi teraniaya... lindungilah aku... 

p/s: semakin dunia moden, semakin kolot pemikiran manusia.. manusia lebih banyak menundukkan diri dgn kuasa iblis padahal kuasa terbesar xpernah d tunduk.. jauhkanlah aku dari sifat sebegitu.. lindungilah aku dari anasir2 jahat.. 

pssttt : Aku risau gambar aku kat EXS aku satu album! dh mintak tapi dia xnk bg.. menda len aku xnk la.. aku ikhlas.. aku just mintak gambar jerrrr... T_T aku risau! kadang2 harus risau.. kita x taw hati manusia yang lain kan.. kalau tidak dia pasti org len yang wat kan... huhuhuhuhu



No comments:

Post a Comment