Friday, July 8, 2011

mampukah

tak tahu mampukah tidak aku srkg nih bertahan, berbuat biasa.. rs sukar dan sesak d jiwa...menangis dan terus menangis..sugul, termenung entah kemana mengelamun.. Dia?? mesti happy..kurang dh beban yg dia pikul... hmmmm Aku? bersedih? harus berapa lama???


Awak tau x kenapa sy begini sentiasa mengulang persoalan yg sama.. sbb jwpn awk bagi x pernah menyakinkan xpernah membuatkan saya rasa percaya..haruskah sy nak percaya apa yg awk ckp sedangkan semuanya sy rasa dusta..rasa sy tipu...


dulu awk meyakinkan pada saya bhwa pertunangan itu TERPAKSA...tp d mana kekuatan awk dalam membuat keputusan dalam hidup..begini ke lelaki yang hendak jd ketua keluarga..semuanya pengecut..semuanya mcm dayuss.. mmg x suruh pun membelakangi keluarga..yeah..family owez right..tp pernah ka fikir diri sendiri???


dulu ms kapel, aku pernah tnya, napa x p rujuk balik ngn ppuan tu.. ko cakap ko serik.. sbb ppuan tu penah cakap dalam hati dia dh xda engkau lagi..dia dh x syg ko.. tp skarang??? umpama korang berdua meludah ke atas langit kene balik muka korang sendiri...


wat the hell of couple korang ni..


kenapa jugak ko p kacau aku ko psycho aku ko ckp janji la x tingal aku, ko ckp ko akan dgn aku...OMG so sweet~ kata2 manis dari mulut longkang??? 


seyes!! jiwa aku sakit...bernanah2...berkali2 d perlakukan aku ni x reti2 nak serik terima ko kembali...kenapala aku di anugerahkan hati yg lembut...kemana hilangnya hati batu ku dulu...


mampukah aku nak berdepan dgn muka2 org yg simpati..pls lah aku x suka d simpati..pergi jauh2... mmg aku dh cukup kesian ngn diri aku sendiri...


mapu ke x aku x pegi mencarinya...mampukah aku  x tengok telefon, p cek samada dia da mesej or kol,,siang dan malam..mampukah aku x dgr suaranya lagi..mampukah aku x pergi tgk fb nya setiap kali aku on fb...mampukah aku x behenti dr tatap gambarnya..mampukah aku buang semua brang yang dia bagi..mampukah aku menahan rindu padanya..mampukah aku x mengingati stp kesalahanya..mampukah aku memaafkannya, mampukah aku tidah membencinya... 


arghhh...dugaan sungguh... 

No comments:

Post a Comment