Monday, March 7, 2011

Semua Busy Sume Org Nak marah

Hari pertama dalam minggu kedua bulan MAC... hari paling wat aku rasa malas jer nk turun tp pagi tadi awl plak bangun n siap2 p kerja... 8.29am punch card!! seb bek hitam lagi dan x merah punch card aku...


hari ni adalah kawan ku sorang tuh tension, yer lah pagi2 dh kene jerit leh bos..hehee..sabor je lah...almaklum la belum ada kelayakan nak bersuara besar...nnti esok2 dh da title tggi sket..leh r men jerit2 org...perghh..kes balas dendam plak kan...


aku tgk sume org busy... sampaikan nak p jumpa bos pun cam seram semcm..cam merah je mata2 dorang nak makan org...hahahaaa...



semua nak men jerit2...suma nak cpt...aduyaiii... sapa x kecut perut dgr suara org yang mengerunkn...
aku??? ntahla napa...hatiku rileks jer wat keje... byk keje tp xtaw nak mula cmna... dh nak sampai saat2 balik nih pandai plak semangat wat keja...hahaha
aku rasa mungkin sbb aku slalu wat terapi minda..cmnih...tgk kat bawah plssss....


so ketenangan pun dtg..hehee...actually, mata aku ngantok sgt2 nih2.... rs nak pejam jer penangan nasi goreng aku makan tym lunch..licin beb!! ofcoz licin xle membazir taw..hehe

hurmm..balik nih, ape aku nk wat erk?? bosannya...dh pandai driving tapi takut lak nak kuar p jalan besar... seram tgk org bw kete cm nak p langgar org....huhuhuhu

apapun selamat hari isnin utk kamu dan kamu... enjoy ur day... mulakan hari esok dgn senyuman...yeahhh!!! positive tinking~

p/s: don cry anymore!! chaiyok~!!!!

No comments:

Post a Comment